پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی رئال مادرید و بارسلونا؛ کامبک بدون نیمار !

کد خبر : 69394  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مرداد 1396
جزئیات بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا

اختصاصی بارسانیوز ارنستو والورده و شاگردان برای جبران نتیجه 3-1 دیدار رفت، بامداد پنجشنبه در سانتیاگو برنابئو ورزشگاه خوش یمن مسی و شکست های سنگین رئال مقابل شاگردان زیدانی صف آرایی خواهند کرد که در مسیر موفقیت با داشتن تیمی هماهنگ می تازد.

 

دیدار رفت دو تیم شاهد حوادث و اتفاقات زیاد همچون الکلاسیکو های جذاب اخیر بود جایی که پیکه با گل به خودی شیرازه تیم را از هم پاشاند تا بارسلونا علی رغم ارائه بازی منطقی در نیمه اول در نیمه دوم اسیر ضدحملات رئال مادرید گردد.

 

در شبی که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را با زدن گل دوم پیش انداخت، رونالدو با دایو خود از زمین باز اخراج شد تا دیدار برگشت را از دست داده باشد.

 

 

اما کریستیانو رونالدو با هل دادن داور بازی، 4 دیدار ابتدایی لالیگا را نیز از دست داد تا او یکی از غایبان بزرگ الکلاسیکو باشد که زیدان در کنفرانس امروز آن را زیاد دانست. (کنفرانس قبل از بازی زیدان اینجا)

 

اما بارسلونا در اولین دیدار رسمی بدون حضور نیمار خلا او را با بازی ضعیف دلوفئو در فاز تهاجمی علی رغم بازی خود در فاز تدافعی احساس کرد جایی که به عدم اعتماد به نفس و شجاعت مقابل کارواخال متهم شد.

 

لیست والورده برای بازی برگشت

 

کارواخال نیز در کنفرانس قبل از بازی برگشت اشاره کرد که نیمار روزهای سختی را برای او رقم زده بود. (کنفرانس قبل از بازی کارواخال اینجا)

 

در تیم بارسلونا، جرارد پیکه که به دلیل گل به خودی توسط مدیر کل باشگاه بارسلونا به عنوان مقصر اصلی شکست نام برده شد، تیم نیاز به تقویت شدن را با خرید بازیکن حس می کند چون سرجیو بوسکتس اعلام کرد که بارسلونا به خرید نیاز دارد.

 

بوسکتس با تاکید بر مقصر نبودن پیکه در این شکست درخصوص تقویت تیم در کنفرانس قبلاز بازی برگشت بیان کرد:

من فکر نمی کنم فقط به خاطر شکست مجبور به تقویت خودمان باشیم. تقویت تیم هر سال صورت می گیرد. کسانی که به تیم می آیند مورد استقابل قرار خواهند گرفت. ما باید برای جبران خروج نیمار بازیکنانی با خوی تهاجمی جذب کنیم. ادامه کنفرانس اینجا

 

 

آخرین الکلاسیکو در برنابئو در بازی برگشت فصل گذشته لالیگا بود جایی که بارسلونا بدون حضور نیمار به دلیل محرومیت با دو گل مسی و تک گل راکیتیچ 3-2 از سد رئال گذشت که نیمار رد شادی رختکن بارسلونا از برزیل حضور داشت !

 

اما در تیم بارسلونا، بحث خروجی های تیم و خالی شدن لیست داغ است که والورده رسما آردا توران را یکی از خروجی ها نام برد اما تاکید کرد که برای سرجی سمپر و روبرتو برنامه دارد. (کنفرانس والورده اینجا)

 

 

ارنستو والورده درخصوص سرجی سمپر، روبرتو و توران گفت:

سرجی سمپر؟

من با او صحبت کرده ام. او از فصلی به بارسلونا بازگشت که فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاورد. او در اینجا هم فرصت کمی به دست خواهد اورد که من درخصوص ایده پیشرفتش با او صحبت کردم.

 

سرجی روبرتو؟

او بازیکنی مهم برای ما است. او بازیکنی است که من کاملا روی داشتنش حساب باز کرده ام چون بازیکنی چند منظوره است. بازی هایی وجود خواهند داشت که او از ابتدا بازی خواهد کرد و برخی دیگر نه. روبرتو و سمپر هر دو بازیکنانی منظم هستند و خوب تمرین می کنند و تمام توان خود را ارائه می کنند اما همه چیز بهعملکردشان بستگی خواهد داشت.

 

آردا توران؟

من نمی دانم که او می توان خودش را مجددا پیدا کند یا نه. باشگاه برای او هزینه زیادی کرده و از زمان ورودش بازیکن مهمی برای بارسلونا بوده اما آینده اش بستگی به عملکردش خواهد داشت و تصمیم او با باشگاست. من برای سایر بازیکنان تصمیم می گیرم.

 

پائولیینو خرید بارسلونا

بارسلونا پس از بازی رفت سوپر کاپ با پرداختن بند آزاد سازی پائولینیو به ارزش 40 میلیون یورو باعث تعجب هواداران خود شد که البته فردای بازی برگش یعنی پنجشنبه با انجام تست های پزشکی مراسم معارفه او برگزار خواهد شد.

 

بارسلونا

 

در تیم بارسلونا، رافییا همچنان به دلیل مصدومیت در دسترس نیست و ورمالن نیز آماده نشده و همچنان در دسترس والورده نیست.

 

اما علی رغم رهایی یافتن آندره گومز از مصدومیت، خبر خروج اینیستا از تمرین امروز همه را شوکه کرد که اسپورت او را به دلیل درد عضلانی مصدوم اعلام کرد و اینکه قادر به حضور در دیدار برگشت نخواهد بود.

 

 

بنابراین انتظار می رود که بارسلونا از آندره گومز یا دنیس سوارز به جای او استفاده کند.

 

در تیم بارسلونا هم اکنون پست بازی دلوفئو نیز باتوجه به عملکردش در بازی رفت مشخص نیست و حتی احتمال دارد که دنیس بازی کند.

 

همچنین شاید نلسون سمدو نیز بتواند در ترکیب قرار بگیرد هرچند که والورده در کنفرانس قبل از بازی گفت که او همچنان باید با تیم وفق پیدا کند.

 

 

رئال مادرید

 

در تیم رئال مادرید، خسوس وایخو همچنان مصدوم است.

 

کریستیانو رونالدونیز به دلیل محرومیت حضور ندارد.

 

متئو کواچیچ نیز به دلیل آسیب دیدگی در بازی رفت مصدوم است و احتمالا به بازی نخواهد رسید اما محرومیت مودریچ تمام شده و قادر به بازی کردن به جای او است.

 

پیش بینی هو اسکورد

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.