پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پائولینیو را سرزنش نکنید !

کد خبر : 69413  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مرداد 1396
باید به پائولینیو فرصت داد . انتقاد از او در حالی که حتی به توپ لگد نزده درست نیست !

اختصاصی بارسا نیوز - پائولینیو محبوب نیست . هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی پس از شکسب برابر رئال مادرید عصبانی هستند . آنها از هشتگ بارتومئو برو استفاده میکنند .

 

به گزارش بارسا بلوگرانا , این فقط به دلیل شکست برابر رئال مادرید نیست . آنها از اینکه نیمار به پاری سن ژرمن رفت و جایگزینی خریداری نشده است شدیدا ناراحت هستند . اما این دیگر کمکی نمیکند چرا که قرارداد با پائولینیو بسته شده است .

 

البته انتقاداتی که نسبت به این امضای قرارداد میشود به دلایل مختلف منصفانه است . اما حمله به پائولینیو درست نیست . مخصوصا قبل از اینکه او حتی به توپ لگد بزند . البته خوب است که انتقادات را برای اشتباهاتش در زمین بگذارید . با این حال او تبدیل به یک ابزار خوب برای طرفداران شده است تا نارضایتی خود را از بارتومئو و هیئت مدیره نشان دهند . اما عادلانه نیست .

 

پائولینیو - Paulinho

 

پائولینیو صرفا فرصتی بعد از یک دوره طولانی بازی بدست آورده است . چه کسی نمیخواهد به بارسلونا حرکت کند , به ویژه اگر در لیگ چین باشد ؟ او برای پول بیشتر نیامد .

 

هزینه انتقال او گناه او نیست . سن او گناه او نیست و الان آیا شما دوستش دارید یا نه , تاثیری ندارد . باید امیدوار بود که او در زمین خوب عمل کند حتی اگر به او اعتقادی نداشته باشید .

 

قبل از آنکه او محکوم شود باید فرصتی به او داد .  دوباره : اینها تقصیر او نیست !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.