پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بن بست برای دمبله؛ دورتموند دبه درآورد !

کد خبر : 69428  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مرداد 1396
گره کور انتقال دمبله

اختصاصی بارسانیوزموندو دیپورتیوو در گزارشی فوری خبر داد که باتوجه به منابع نزدیک به باشگاه بورسیا دورتموند، درحالی که انتقال کوتینیو به بارسلونا نزدیک است اما ماجرای انتقال عثمان دمبله به بارسلونا بسیار پیچیده شده چون باشگاه آلمان پول بیشتری می خواهد.

 

طبق گزارش منتشر شده موندو دیپورتیوو:

برعکس کوتینیو، روند انتقال دمبله پیچیده است چون باشگاه دورتموند خواستار افزایش مبلغ نقد  100 میلیون یورویی و در عوض کاهش بند متغیر 30 میلیون یورویی با حفظ مبلغ کل 130 میلیونی است تا در همان ابتدا پول بیشتری را به صورت نقد دریافت کند که این برای بارسلونا باتوجه به خرید سمدو، پائولینیو در کنار کوتینیو ممکن نیست که انتقال را با مشکل مواجه کرده است.

 

این درحالی است که پیش از خبر از توافق دوطرف برای پرداخت مبلغ اولیه 100 میلیون یورویی داده شده بود به صورتی که دو طرف در حال توافق برای بند متغیر 25 الی 30 میلیون یورویی هستند.

 

درحالی که دمبله همچنان در موضع شورش قرار دارد و حتی با جریمه و تحریم باشگاه دورتموند نیز مواجه شده اما دورتموند به هیچ وجه قصد عقب کشیدن از خواسته خود روی مبلغ دریافتی را ندارد و برای این درخواست خود تا 26 اگوست به باشگاه بارسلونا فرصت داده است که این خواسته از طرف باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکنی 20 ساله که هنوز خود را اثبات نکرده زیاد به نظر می رسد.

 

علاوه بر این حضور رئال مادرید در رقابت برای بارسلونا جای نگرانی ندارد چون دمبله شخصا بارسلونا را به رئال ترجیح می دهد.

 

اسکای اسپورتس نیز امروز از طریق منابع خود خبر از عدم توافق بارسلونا و دورتموند برای دمبله داد. (اینجا)

 

جایگزین دمبله

 

طبق گزارش، رابرت فرناندز در صورت ناکامی در جذب دمبله در فرصت باقی مانده برای جذب دی ماریا هموطن مسی اقدام خواهد کرد که با ورود نیمار جایگاه ثابتش در پاریس از دست رفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.