پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایل بارسلونا برای کامبک در بازی امشب !

کد خبر : 69430  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مرداد 1396
بارسلونا امیدوار به کامبک !

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش مارکا، امشب بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا برگزار خواهد شد . بارسلونا برای کسب قهرمانی با توجه به باخت 3 بر یک در نیوکمپ کار سختی در پیش دارد. تاریخ نشان می دهد که قهرمان شدن ممکن است.

 

کسب این عنوان کار غیر ممکنی نیست اما بلوگرانا باید روحیه اش را بازیابد و مانند بازی های قبل، در این بازی نیز خوش بدرخشد تا بتواند جام را بالای سر ببرد.

 

از فصل 09-2008 که دوران شروع مربیگری گواردیولا بود، بارسلونا در چهارده بازی که به مصاف رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفته است، توانسته است سه نتیجه کسب کند که می تواند ورق را برگرداند و نتیجه باخت نیوکمپ را جبران کند.

 

یکی از این نتایج، نتیجه معروف 6 بر 2 در ماه می 2009 می باشد که دو گل از آن ها را مسی و هانری به ثمر رساندند و دو گل بعدی را پیکه و پویول وارد دروازه رئال کردند و گل های راموس و هیگواین نیز دردی از مادریدی ها دوا نکرد. بازی خوب بارسلونا در آن بازی اگر امشب تکرار شود، تیم کاتالان شانس زیادی برای برگرداندن نتیجه خواهد داشت.

 

نتیجه دیگر در لالیگا فصل 12-2011 بود که بارسلونا توانست 3 بر یک بر تیم مادریدی پیروز شود که تکرار این نتیجه نیز می تواند به کسب سوپر کاپ توسط والورده کمک شایانی بکند.

 

نتیجه بعدی، در فصل 16-2015 اتفاق افتاد که سرمربی بارسلونا لوئیز انریکه بود و رافا بنیتز سکان هدایت رئال را بر عهده داشت. در آن بازی مادریدی در طوفان لوئیس سوارز با دو گل گیر افتادند و نیمار و اینیستا نیز تیر خلاص را زدند.

 

به غیر از سه نتیجه فوق، بارسلونا در دو بازی نیز موفق به زدن سه گل و بیشتر شده است. نتیجه 4 بر 3 در فصل 14-2013 و 3 بر 2 در فصل گذشته. در صورت کسب این دو نتیجه در بازی امشب، همچنان رئال مادرید قهرمان سوپر کاپ خواهد شد و تیم والورده باید به سختی کارکند تا بتواند جام قهرمانی را مال خود کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.