پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده با سخت ترین شرایط مواجه است !

کد خبر : 69532  |  زمان ارسال : جمعه 27 مرداد 1396
یادداشت بن هیوارد - سایت گل

اختصاصی بارسا نیوز - لوس بلانکوس برای اولین بار در سال های گذشته به طور قابل توجهی قوی شده است و در الکلاسیکوی اخیر این مساله را تایید میکند . ارنستو والورده به زودی باید با رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان رقابت کند .

 

بارسلونا از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن در شوک است و ضعیف تر شده است . آندرس اینیستا به پایان یک دوره شگفت انگیز نزدیک شده است . بازیکنان خریداری شده تا به اینجا امیدوارکننده بودند . جرارد دلوفئو با پرداخت بند بازخرید به نیوکمپ بازگشته است اما کاتالان ها چندان به او امید ندارند . تنها زمان میتواند خلاف آن را ثابت کند . در عین حال نلسون سمدو میتواند مشکلات تیم در سمت راست را حل کند . پائولینیو که به تازگی با 40 میلیون یورو برای تقویت خط میانی جذب شده است مشخص نیست آیا از بازی آینده به میدان میرود یا نه .

 

قدرت رئال مادرید که در فصل 2016/17 باعث شد آنها قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان شوند شاید دلیل فرار نیمار از بارسلونا بوده باشد . بارسلونا حالا به دنبال جایگزینی برای اوست و خرید فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله در برنامه است . هر دوی آنها بازیکنان هیجان انگیزی هستند هرچند که هنوز هم مدتی نیاز دارند تا با سبک بارسلونا سازگار شوند و باشگاه نیز باید روزهای دشواری در نقل و انتقالات را سپری کند .

 

یکی از اصلی ترین وضایف والورده این است که خط میانی را بهبود ببخشد و اکنون مهمتر از همیشه این مساله احساس میشود چرا که مثلث MSN دیگر وجود ندارد .

 

با این حال اینیستا هنوز مثل یک نیروی محرکه به نظر میرسد . در حالی که پائولینیو خریداری شده نشان میدهد والورده نگرانی هایی نیز داشته است .

 

در طول 10 سال گذشته بارسلونا به بازیکنانی که در لاماسیا رشد کرده اند بهای زیادی داده است . با این حال تعداد کمی از بازیکنان فوتبال آکادمی این روزها میتوانند به تیم اول راه پیدا کنند . کارلوس آلنا یکی از آن استثنا ها به شمار میرود . او 19 ساله است اما در پیش فصل نشان داد که قابلیت های بالایی دارد .

 

به طور خلاصه سرمربی 53 ساله بارسلونا نیاز به خرید های جدید دارد . او باید خط دفاعی را تقویت کند و برای میانه زمین برنامه مناسبی تنظیم نمایند تا تیم در فصل 2017/18 هماهنگ شود و همچنین روحیه از دست رفته بازیکنان را نیز به آنها بازگرداند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.