پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده بعضی از برنامه های بارسلونا را تغییر داد !

کد خبر : 69537  |  زمان ارسال : شنبه 28 مرداد 1396
ارنستو والورده، تغییراتی در برنامه تمرینات بارسلونا انجام داده است.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش موندو دپورتیوو، روز یکشنبه (فردا) بارسلونا در هفته اول لالیگا میزبان تیم رئال بتیس خواهد بود. به همین منظور، امروز ساعت 5:30 عصر به وقت اسپانیا، بازیکنان تیم، تمرینی در سیوداد اسپورتیوا انجام خواهند داد تا برای بازی مقابل تیم کویکه ستین آماده شوند. همانند بازی سوپر کاپ، بعد از تمرین ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر خواهد شد. این اولین کنفرانس مطبوعاتی والورده در لالیگا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا پس از لوئیس انریکه خواهد بود و لیست 18 نفره را اعلام خواهد کرد.

 

با توجه به اهمیت کنفرانس های مطبوعاتی، صبح امروز بازیکنان استراحت خواهند کرد و آخرین تمرین پیش از بازی بعد از ظهر برگزار خواهد شد. در زمان حضور لوچو به عنوان سرمربی،جلسه تمرین بعد از ظهر فقط هنگامی برگزار می شد که باید برای مصاف با حریف لالیگایی، تیم مجبور به سفر می شد. در ایم موارد تمرین فقط یک ساعت انجام می شد و دیگر کل روز جلسه تمرینی برگزار نمی شد.

 

در زمان والورده، این برنامه دسنخوش تغییر شده است و زمانی که بازی در خانه باشد، این تمرین فقط برای اعلام لیست 18 نفره صورت خواهد گرفت. در این تمرین خبرنگاران آزاد هستند تا در کمپ تمرینی حضور یابند و گزارشات خود را تهیه کنند. هم چنین قرار است در روز هایی که تیم بازی دارد، در صبح آن روز تمرینی انجام نگیرد. انجام تمرین صبح گاهی در روز بازی در زمان مربیگری لوئیز انریکه، تاتا مارتینو، تیتو ویلانووا و گواردیولا مرسوم بود. از زمان فرانک رایکارد، این تمرین همیشه انجام می گرفت.

 

چیزی که عوض نشده است، این است که بازیکنان در بازی هایی که در نیوکمپ برگزار می شود، دیگر به هتل نمی روند تا دوباره به نیوکمپ برگردند و از زمانی که درب های نیوکمپ باز می شود، بازیکنان می توانند در ورزشگاه حضور یابند. این برنامه، همان برنامه است که پپ گواردیولا در 2 ماه اول حضورش به عنوان سرمربی انجام می داد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.