پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یورو اسپورت : منچسترسیتی آماده خرید لیونل مسی !

کد خبر : 69539  |  زمان ارسال : شنبه 28 مرداد 1396
برخی از آغاز مذاکرات بارسلونا با بارسلونا برای مسی خبر دادند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش یورو اسپورت عربی , گزارش های خبری نشان میدهد باشگاه انگلیسی منچسترسیتی مذاکرات برای خرید لیونل مسی را آغاز کرده است .

 

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در پایان فصل به اتمام میشود ( کمتر از 1 سال آینده ) و مسی هنوز حاضر به امضای قرارداد جدید نشده است . اگر مسی تمدید نکند بازیکن آزاد خواهد بود .

 

 

مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که شیخ منصور بن زاید آل نهیان , مالک باشگاه منچسترسیتی در تلاش است تا لیونل مسی را خریداری نماید اما مدیریت بارسلونا حاضر به قبول پیشنهادات نیست . در همین حال منچسترسیتی حاضر است 300 میلیون یورو بند خروج مسی را بپردازد و دستمزدی معادل 500 هزار یورو در هفته به او پرداخت کند .

 

 

مسی هدف بزرگی برای منچسترسیتی در سال های گذشته بوده است و از زمانی که گواردیولا هدایت این تیم را برعهده گرفته است شانس آنها افزایش یافته است .

 

جوردی مستره معاون رئیس بارسلونا در اوایل این هفته فاش کرد که مسی قرارداد جدید خود را امضا نکرده است و او در انتظار زمان مناسب است اما تاکید کرد که موضوع مهمی نیست و یک توافق بین مدیریت و بازیکن صورت گرفته است .

 

 

مستره اوایل ماه جاری اعلام کرد نیمار در بارسلونا می ماند . او گفت 200 درصد مطمئن است نیمار می ماند ولی مشخص شد که اشتباه میکرد و پاری سن ژرمن او را خرید !

 

تذکر : هرگونه نظرات توهین آمیز ممنوع میباشد !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.