پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: نیمار حال خوبمان را خراب کرد !

کد خبر : 69586  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 مرداد 1396
ارنستو والورده مجددا از نقش نیمار سخن گفت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فوتبال اسپانیا، ارنستو والورده که اولین گام خود به عنوان مربی بارسلونادر لالیگا را در نیوکمپ مقابل رئال بتیس خواهد برداشت، پس از ناکامی در سوپر کاپ اسپانیا از اقدام نیمار و تحت تاثیر قرار گرفتن تیم سخن گفت.

 

ارنستو والورده درخصوص دو شکست مقابل رئال مادرید و ناکامی بزرگ در اولین جام رسمی فصل گفت:

دیدارهای مقابل رئال مادرید به من کمک کرد. درست است که باختیم اما در برخی دقایق بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما می دانیم که باید نکات زیادی را از این دو بازی یاد بگیریم اما در طی سه روز اوضاع کاملا تغییر می کند و ما بازی دیگری را انجام می دهیم.

 

شکست مقابل رئال مادرید و دلیل آن؟

ما پس از بازگشت از سفرمان در تور پیش فصل خوشحال بودیم اما نیمار را از دست دادیم که فقدان بزرگی برایمان بود. شکست در مقابل جدی ترین رقیبتان همواره دردناک است به ویژه اینکه شور و انگیزه فتح اولین جام فصل را داشتیم. شکست مقابل رئال به مانند از دست دادن نیمار ناگهانی بود و شوکه کننده بود و مجبور شدیم تا برخی چیزها را تغییر دهیم.

ما باید در همان مسیر به کارمان ادامه دهیم اگرچه باید به نحوی دیگر کار کنیم تا خودمان را بهبود بخشیم اما به هر حال باید گامی ر به جلو برداریم و از این شرایط خارج شویم.

 

ما باید از طریق داشته هایمان راه خود را پیدا کنیم و باید به سرعت جای خالی بازیکنان از دست رفته خروجی و آسیب دیده را پر کنیم. ما می خواهیم در بازی خود از دقیقه اول تا آخر روی بازی مسلط باشیم و تهاجمی بازی کنیم ولی باید قبل از آن خود را وفق دهیم و باید مقابل تیم هایی که به خوبی و به سختی ما را پرس می کنند و به دنبال ضد حملات هستند خود را آماده کنیم.

 

والورده درخصوص چالش خود با قبول هدایت بارسلونا با مشکلات فعلی گفت:

چالشی که من با آن مواجهم هنوز زیباست و می خواهم فصل را را یافتن پاسخی برای مشکلات در پیش روی تیم آغاز کنم و برای مقبله با آن تیم بزرگی در اختیار دارم.

 

کوتینیو و دمبله؟

واضح است که می خواهم تیمم را در اسرع وقت دراختیار داشته باشم و امیدوارم به زودی همه چیز حل شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.