پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد بارسلونا برای کوتینیو حالا یک نقشه است !

کد خبر : 69649  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 مرداد 1396
بارسلونا چوب نخواستن کوتینیو را می خورد

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس و منبع قدرتمند خبری در گفت گو با اسکای اسپورتس اعلام کرد که اگر لیورپول روی تصمیم خود پافشاری کند بارسلونا باید فورا برای گزینه ای دیگر اقدام کند.

 

گیلم بالاگ که پیش از این نیز گفته بود که بارسلونا کوتینیو را تا قبل از خروج نیمار به شکل جدی نمی خواست و اقدامی برای جذبش نکرده بود که به همین دلیل زمان را از دست داد، بار دیگر گفت:

بارسلونا آمادگی از دست دادن نیمار را نداشت و تنها زمانی که نیمار رفت، کوتینیو اولویت اصلی خرید قرار گرفت. بارسلونا الان هم درحال پیگیری وضعیت سری به عنوان جایگزین کوتینیو با ناکامی در جذب او نیست چون به فکر خرید مارکو وراتی بودند و حالا بارسلونا نیاز به راه حل فوری دارد ولی به هر حال همه بازیکنان موردنظر خود را جذب نخواهند کرد.

بارسلونا برای لیورپول تا 7 عصر دیروز پس از رد سومین پیشنهادش مهلت تعیین کرد که لیورپول حتی پاسخ آن را نیز نداد و بنابراین این به معنای پایان این انتقال است. پیشنهاد سوم برای کوتینیو کسی چه می داند شاید چهارم و پنجم به بارسلونا کمک می کند تا در مورد اهداف خرید دیگر خود بهتر مذاکره کند چون در این صورت با کنار نکشیدن نماشی از خرید کوتینیو، قادر خواهند بود تا پیشنهادات کمتری را برای دمبله و سری و گزینه سوم خود دی ماریا ارائه دهند.

 

بارسلونا طبق گفته یورگن کلوپ، زمان را برای خرید کوتینیو با دیر اقدام کردن از دست داده چون قرمز های آنفیلد فرصت پیدا کردن جایگزین برای او را نداشته اند نکته ای که پیش از ادعای کلوپ گیلم بالاگ با اعلام تمایل نداشتن بارسلونا برای خرید کوتینیو تا قبل از خروج نیمار به آن اشاره کرده بود چون هر سه پیشنهاد بارسلونا پس از خروج نیمار بوده است و برنامه خرید بارسلونا روی وراتی بود.

 

بین اسپورت و جرارد رومرو نیز امروز یک روز پس از ادعای روز گذشته بالاگ اعلام کردند که شانس خرید کوتینیو برای بارسلونا کمرنگ شده است و بارسلونا از کوتینیو دور شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.