پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا برای کوتینیو شکست خورد !

کد خبر : 69656  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 مرداد 1396
در نهایت بارسلونا برابر لیورپول شکست خورد . قرمز ها مصم به حفظ کوتینیو هستند و حالا پیروز نبرد هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - رسانه های نزدیک به لیورپول از جمله لیورپول اکو گزارش داده اند که بارسلونا برای جذب کوتینیو با شکست مواجه شده است .

 

به گزارش دیلی میرور , باشگاه کاتالان پذیرفته است که انتقال فیلیپه کوتینیو قبل از پایان نقل و انتقالات ممکن نیست . بارسلونا 3 پیشنهاد در طول 1 ماه گذشته به لیورپول ارائه کرد که تمام آنها در مقابل عزم باشگاه انگلیسی با شکست مواجه شد .

 

آنها باید درآمد حاصل از فروش نیمار که 200 میلیون پوند است را جای دیگری سرمایه گذاری کنند . این را لیورپول اکو گزارش کرد .

 

 

مایکل ادواردز مدیر ورزشی لیورپول پاسخ داده است که لیورپول پیشنهاد آخر بارسلونا را رد کرد .

 

این پیشنهاد 118 میلیون پوند بود که میتواند کوتینیو را تبدیل به دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال کند اما بارسلونا در پیشنهاد خود تنها 82 میلیون پوند از این مبلغ را تضمین شده پرداخت میکرد . هرچند اگر تمام آن را یکجا هم میداد باز پاسخ لیورپول " نه " بود .

 

بیانیه یک هفته قبل گروه Fenway Sports  این بود " هیچ پیشنهادی برای فیلیپه کوتینیو در نظر گرفته نمیشود و او عضو باشگاه فوتبال لیورپول تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات تابستان بسته شود خواهد بود " .

 

بنابراین هیچ مبلغی نمیتواند نظر لیورپول را تغییر دهد . یورگن کلوپ با صاحبان باشگاه توافق کرده بود که خیلی زود جایگزین مناسبی جذب شود . اما حالا دیگر چالش کلوپ این است که چگونه مجددا کوتینیو را به تیم بازگرداند . کوتینیو هنوز به طور کامل بهبود نیافته است اما احتمال دارد او چهارشنبه برابر هافنهایم و یکشنبه آینده برابر آرسنال بازی کند .

 

 

با وجود اینکه کوتینیو به هیچ عنوان قصد نداشت از ابتدا رفتارهای خلاف نشان دهد اما او در نهایت مجبور شد حرکتی انجام دهد و مواضع کوتینیو به طرز چشمگیری تغییر کرد زیرا لیورپول جلوی او ایستاد و بارسلونا نیز به او گفت یا حالا و یا اینکه هیچ وقت او را نمیخرد .

 

در کنار درخواست انتقال او به لیورپول گفت که نمیخواهد دیگر برای این باشگاه بازی کند .

 

با توجه به اینکه لیورپول هرگز با انتقال او موافق نبود بنابراین به نماینده او کیا جورابچیان توصیه هایی شد .

 

 

او در این مدت باعث ناراحتی طرفداران و ایجاد اختلال ناخواسته برای کلوپ در شروع فصل جدید شده است .

 

تلاش برای خروج مهندسی شده کوتینیو زمانی اوج گرفت که یکی از اعضای خانواده این بازیکن به صورت ناشناس با اسکای اسپورت مصاحبه کرد و به شدت از کلوپ و سیاست های لیورپول انتقاد نمود ( جزئیات ) .

 

ظاهرا کوتینیو به خانواده اش گفته است که به دلیل بازی در پست های مختلف در دفعات زیاد طی فصل گذشته ناراحت است .

 

در ادامه گزارش میرور به آمار کوتینیو قبل و بعد از آمدن کلوپ اشاره کرد :

او قبل از کلوپ در 112 بازی موفق به زدن 17 گل شده بود . رکورد کوتینیو در زمان کلوپ 25 گل در 69 بازی است .

 

در ادامه گزارش آمده است که کوتینیو باید برای اینکه به طور منظم توسط مربی آلمانی استفاده شده است تشکر کند . کلوپ مسئولیت و نقشی به او داد که باعث شکوفایی او شد .

 

کوتینیو خود را در موقعیت مشابه لوئیس سوارز میدید که پس از رد انتقالش خواستار آن بود . مهاجم اروگوئه ای با کیفیت بالاتری از لیورپول رفت . کلوپ فقط میتواند امیدوار باشد در مورد کوتینیو چنین اتفاقی رخ ندهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.