پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل تمدید نکردن مسی مشخص شد !

کد خبر : 69672  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 مرداد 1396
مسی از بارسلونا نمیرود و در میان این همه مشکلات تیم را تنها نمیگذارد !

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی هیچ عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد .

 

به گزارش مارکا , ستاره آرژانتینی معتقد است که هنوز وقت آن نرسیده که با بارسلونا تمدید کند . مسی میخواهد صبر کند تا ببیند بارسلونا چطور در نقل و انتقالات رفتار میکند .

 

خروج نیمار از بارسلونا باعث ناامیدی اعضای تیم شده است و همانطور که سرجیو بوسکتس گفته است تیم در انتظار ورود بازیکنان جدید قبل از پایان نقل و انتقالات هستند . باشگاه نیز از این نیاز برای بهبود تیم آگاه است . شکست در سوپرکاپ به خوبی نیاز به تقویت را نشان داد .

 

رئیس بارسلونا مواضع بازیکنان را درک میکند و با مسی موافق است . همچنین با ناآرامی هایی که در اطراف باشگاه دیده میشود بارتومئو میداند که به خریدهای جدید نیاز دارد .

 

در همین زمان احتمال عدم رای اعتماد به بارتومئو نیز وجود دارد . خرید بازیکنان کار دشواری شده است و خوان لاپورتا رئیس سابق معتقد است که برای اینکه مسی خوشحال شود باید بارتومئو برود .

 

با این حال مسی با وجود اینکه در وضعیت فعلی آسیب دیده است اما او هیچ امکانی را برای خروج از بارسلونا در نظر نگرفته است زیرا با وجود ناکافی بودن بازیکنان خوب در پست های مختلف او میخواهد در بارسلونا باقی بماند . در حال حاضر نشانه ای از تمدید مسی نیست در حالی که بازار باز است مگراینکه باشگاه در روزهای آینده پرونده بازیکنان مورد علاقه را ببندد .

 

احتمال دارد که سپتامبر زمانی باشد که توافق مسی امضا میشود . درست زمانی که مسی از تیم ملی آرژانتین بازمیگردد . بنابراین طرفداران بارسلونا باید برای تایید کمی صبر کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.