پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : پاسخ پاری سن ژرمن به شکایت بارسلونا از نیمار !

کد خبر : 69692  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 شهریور 1396
پاری سن ژرمن به شکایت بارسلونا با انتشار بیانیه ای پاسخ داد و ابراز شگفتی کرد !

اختصاصی بارسا نیوز -به گزارش سایت گل , پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای گفت که آنها از اینکه بارسلونا علیه نیمار برای نقض قرارداد شکایت کرده است " شگفت زده " هستند .

 

روز سه شنبه بارسلونا اعلام کرد که بعد از اینکه بازیکن برزیلی از انجام تعهداتش خودداری کرده علیه او شکایت کرده است ( جزئیات ) .

 

بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن :

پاری سن ژرمن از بیانیه اف سی بارسلونا اطلاع یافته است که آنها اعلام کردند شروع به رسیدگی قانونی نسبت به پرونده ای علیه نیمار جونیور بازیکن سابق خود میکنند و در بیانیه آمده است نیمار جونیور باید پولی را که توسط باشگاه سابق او ادعا شده پرداخت کند وگرنه پاری سن ژرمن وظیفه ذاتی دارد آن را بپردازد .

 

پاری سن ژرمن تاکید میکند که مانند نیمار جونیور , آنها همیشه به قوانین و مقررات احترام گذاشته اند و یک بار دیگر از رفتار بارسلونا متاسف است .

 

شکایت بارسلونا مربوط به قرارداد جدید این بازیکن میشود که اکتبر سال گذشته امضا شد و نیمار بر اساس قرارداد باید تا سال 2021 در بارسلونا میماند . بارسلونا امیدوار است که پاداشی که به او برای وفاداری پرداخت کرد به همراه 10 درصد بیشتر به دلیل خسارت را جبران نماید . باشگاه کاتالان گفته اگر نیمار نپردازد وظیفه پاری سن ژرمن است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.