پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو هدف بعدی بارسلونا !

کد خبر : 69790  |  زمان ارسال : جمعه 3 شهریور 1396
پس از بستن قرارداد دمبله , باشگاه امیدوار است با لیورپول نیز برای انتقال هافبک برزیلی توافق کند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , پس از امضای قرارداد با دمبله بارسلونا حالا تمرکزش را برای جذب کوتینیو در سریع ترین زمان ممکن گذاشته است . لیورپول اما عجله ای ندارد . باشگاه در تلاش است تا قیمت بازیکن برزیلی را کاهش دهد در حالی که آنها تاکنون 3 پیشنهاد از بارسلونا دریافت کرده اند که همگی را نیز رد کردند . آخرین پیشنهاد 125 میلیون یورو بود .

 

با این حال بارسلونا عقب نشینی نکرده است و همچنین چشم به فشار کوتینیو دارد که به باشگاه لیورپول وارد میکند تا بتواند در کنار لوئیس سوارز و لیونل مسی بازی کند . انتظار میرود قیمت کوتینیو در صورت توافق بیشتر از دمبله باشد .

 

کوتینیو هنوز در کنار هم تیمی های خود در لیورپول است و میتواند در لیگ قهرمانان رقیب بارسلونا باشد . اینکه لیورپول به لیگ قهرمانان راه یافته برای بارسلونا خبر خوبی نیست اما این بازیکن همچنان برای مجبور کردن مدیران به انتقال تلاش میکند . در یاهو ورزشی دیروز خبری منتشر شد که فیلیپه کوتینیو ناراحت است و از اقدامات لیورپول ناراضیست و از آنها میخواهد نظر خود را برای انتقال تغییر دهند .

 

از طرف دیگر آنخل دیماریا قابل انتقال نیست . بارسلونا برای این بازیکن آرژانتینی هیچ توافقی نداشته است اما هرچند از نظر فنی میتواند خوب باشد اما کوتینیو اولویت بارسلوناست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.