پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمله بارسلونا برای کوتینیو !

کد خبر : 69870  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 شهریور 1396
امروز یک جلسه کلیدی برای تعیین آینده هافبک برزیلی لیورپول که اولویت بزرگ بارسلونا است برگزار میشود .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , کوتینیو هدف بزرگ بارسلونا در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی است . امروز یک جلسه برای تعیین وضعیت این بازیکن 25 ساله که رویای خود را پوشیدن بارسلونا میداند برگزار خواهد شد .

 

منابع نزدیک به لیورپول میگویند این باشگاه تمایلی به دانستند چیزی ندارد . 3 پیشنهاد را رد کرده اند و آخرین آن به مبلغ 125 میلیون یورو بود . بارسلونا اما ناامید نیست , خوش بین است و تا پایان مبارزه میکند .

 

هرچند بارسلونا گزینه های دیگری همچون آنخل دیماریا را نیز دوست دارد اما پاری سن ژرمن در ماجرای وراتی و خرید نیمار نشان داد کار دشواری است .

 

طبق گفته بین اسپورت , کوتینیو به مدیران لیورپول گفته است که در لیگ قهرمانان برای این تیم بازی نمیکند ( یورگن کلوپ جمعه گفت که کوتینیو بیمار است ) . لبرون جیمز نیز در پیامی غیرمنتظره که یکی از سهامداران باشگاه لیورپول است فشار را بر این باشگاه افزایش داد . او خواستار اجازه لیورپول برای خروج هافبک برزیلی شد .

 

 

در همین حال در آنفیلد آنها در تلاش برای خرید رناتو سانچز هافبک 20 ساله بایرن مونیخ هستند و کارلو آنچلوتی نیز دیروز به او بازی نداد . او میتواند جای کوتینیو را در لیورپول بگیرد . اسپورت بیلد نیز گفت که رافینیا میتواند جایگزین رناتو در بایرن مونیخ شود .

 

اطرافیان او اطلاعات بیلد را رد کردند اما او پنهان نکرد که میخواهد بازی کند و رسیدن به این اولویت برای رافینیا در بارسلونا دشوار است . یورگن کلوپ از بارسلونا به رافینیا و آندره گومز علاقه مند است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.