پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استفاده لیورپول از قرارداد دمبله برای فروش کوتینیو !

کد خبر : 69892  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 شهریور 1396
لیورپول میخواهد ابتدا جایگزین کوتینیو را خریداری کند و سپس کوتینیو را به بارسلونا بفروشد !

اختصاصی بارسا نیوز - لیورپول میخواهد از نحوه پرداخت پول توسط بارسلونا برای عثمان دمبله استفاده کند !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , لیورپول ابتدا میخواهد از امضای قرارداد با یک جایگزین برای کوتینیو مطمئن شود و سپس این بازیکن را به فروش برساند . باشگاه انگلیسی میگوید که کوتینیو از دمبله بسیار بهتر و با تجربه تر است و بارسلونا باید برای او پول بیشتری بپردازد .

 

باشگاه انگلیسی میخواهد حداقل 140 میلیون یورو از مبلغ قرارداد توسط بارسلونا تضمین شود ( ثابت و متغییر ) و با پاداش هایی مانند توپ طلا که دشوار است 20 میلیون یورو دیگر به رقم نهایی اضافه شود و رقم نهایی انتقال 160 میلیون یورو باشد .

 

هیچ چیز روشن نیست و هر منبعی یک چیز میگوید و دیگران آن را تذکیب میکنند . گفته میشود جورابچیان نماینده کوتینیو نیز مقداری از مقدار ثابت قرارداد را دریافت خواهد کرد . او متولد ایران است اما گذرنامه دوگانه کانادا و بریتانیا را دارد .

 

اگر این مساله حقیقت داشته باشد لیورپول نیز مجبور به افزایش قیمت کوتینیو میشود .

 

حقیقت این است که آخرین ساعات نقل و انتقالات نیز در حال سپری شدن میباشد و نمایندگان کوتینیو به کارها سرعت داده اند . اما مواضع لیورپول همچنان سرسختانه است و به دنبال افزایش قیمت هستند .

 

آنها فقط پول میخواهند نه آندره گومز یا رافینیا . آنها به تبادل علاقه ای ندارند . یورگن کلوپ اما با این حال به راکیتیچ علاقه دارد اما بارسلونا حاضر به این انتقال نیست .

 

دیماریا هنوز یکی از گزینه ها

در همین حال بارسلونا زمان را از دست میدهد و نمیداند کوتینیو را میتواند خریداری کند یا نه . بنابراین هنوز تلاش برای دیماریا نیز ادامه دارد . درست است که ناصر الخلیفی گفته دیماریا فروشی نیست اما خورخه مندس نماینده او به دنبال متقاعد کردن پری سن ژرمن است . مندس روابط خوبی با بارسلونا به ویژه رابرت فرناندز دارد . همچنین با توجه به حضور مسی این انتقال میتواند خوب باشد چرا که آنها دوستان مهمی هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.