پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل : دمبله بهتر از نیمار برای بارسلونا !

کد خبر : 69955  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 شهریور 1396
مزیت های بیشتر دمبله نسبت به نیمار

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس درخصوص بررسی بازی های هفته دوم لالیگا و خرید جدید آبی اناری ها صحبت کرد.

 

درحالی که بارسلونا این روزها وابستگی شدیدی به عملکرد مسی دارد گیلم بالاگ ورود دمبله را بسیار بااهمیت و مفید توصیف کرد.

 

بالاگ ابتدا درخصوص بازی و وصعیت بارسلونا گفت:

مسی بارسلونا را نجات داد که قابل پیشبینی همب ود چون بارسلونا کیفیت بالایی در عمق و وینگر ندارد. مسی به عنوان 9 کاذب بازی کرد و مجددا ر این نقش هم بازی های متفاوتی داشت.

 

ارنستو والورده چندین بار ترکیب نیمش را تغییر داده و با مسی در سه پست متفاوت بازی کرد چون درحال حاضر پیروزی اهمیت داشت نه ایجاد سبک جدیدی از بازی و تغییر نهایی سبک زمانی اتفاق خواهد افتاد که والورده ببیند در انتهای پنجره نقل و انتقالات چه خرید هایی صورت خواهد گرفت.

 

در هر صورت شما می توانید برخی تغییرات را ببینید. حالا بارسلونا کمتر رویکرد بازی مستقیم دارد و کمی بیشتر از تیم انریکه به کنترل توپ و گردش ان توسط خط هافبک روی اورده است و مسی در مقابل آلاوز نزدیک تر به محوطه جریمه بود و دو گل هم زد.

 

ورود عثمان دمبله؟

ورود عثمان دمبله به مشکلی که درخصوص عدم کیفیت وینگرها گفتم کمک می کند. دمبله همچنین تنها یک وینگر و دریبل زن نیست. او در دورتموند اغلب در میانه زمین و پشت مهاجم به جای وینگر بازی می کرد و البته که دریبلینگ فوق العاده ای دارد به صورتی که در اروپا تنها مسی و نیمار از او از این جنبه بهتر هستند اما او موقعیت بیشتری خلق می کند.

 

به عنوان مثال در فصل گذشته میانگین پاس گل او نسبت به دقایق بازی از نیمار بیشتر بود. او بازیکنی دو پا است، گلزنی قهار و شخصیت بزرگی دارد و به صورت کلی یک خرید عالی برای بارسلوناست. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.