پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیورپول بدون پاسخ , کوتینیو افسرده !

کد خبر : 69993  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 شهریور 1396
موندو دپورتیوو نتوانست گزارش اسپورت را یاهو کند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا تا نیمه شب جمعه برای خرید فیلیپه کوتینیو فرصت دارد اما زمان در حال اتمام است و لیورپول بر موقعیت قبلی خود اصرار دارد . در حال حاضر آنها نمیخواهند به پیشنهادات بارسلونا گوش دهند در حالی که زمان برای یافتن جایگزین کوتنینیو نیز کم است . در انگلستان فردا ساعت 23 به وقت محلی پنجره بسته میشود .

 

دیروز روزنامه نگار یاهو اقدام به انتشار گزارشی مبنی بر چراغ سبز لیورپول برای خروج کوتینیو کرد و اعلام رسمی خبر مشروط به خرید جایگزین برای این بازیکن است . در این گزارش ادعا شد لیورپول در تلاش برای خرید توماس لمار به عنوان جایگزین کوتینیو است .

 

موندو دپورتیوو ضمن تماس با بارسلونا و اطرافیان کوتینیو نتوانست شواهدی مبنی بر تایید اینکه لیورپول به کوتینیو اجازه خروج داده است را پیدا کند اما باشگاه مایل بود تا 160 میلیون یورو با متغییرها برای این بازیکن بپردازد .  منابع بسیار نزدیک به این بازیکن گفته اند امضای قرارداد میتواند سخت باشد .

 

همانطور که موندو دپورتیوو قبلا گزارش داد کوتینیو دچار افسردگی شده است . او نمیفهمد چرا لیورپول پیشنهاد 150 میلیون یورویی با متغییرها را حتی پس از آنکه او 3 هفته قبل برای خروج درخواست داده است قبول نمیکند . در حال حاضر بارسلونا هنوز از خرید کوتینیو ناامید نشده اما هر سناریویی ممکن است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.