پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین ساعات برای خرید کوتینیو !

کد خبر : 70033  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 شهریور 1396
بارسلونا گزینه های جایگزین را فعال کرده است : دیبالا , گریزمان و توماس لمار

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا با آخرین ساعات نقل و انتقالات مواجه است و امیدوار است خرید کوتینیو در نهایت رخ دهد اما عدم اطمینان به این اتفاق نیز با توجه به امتناع باشگاه انگلیسی برای کوتینیو وجود دارد .

 

در باشگاه بارسلونا هنوز مدیران فکر میکنند که لیورپول در نهایت پشت میز مذاکره حاضر خواهد شد و برای همین است که آنها با عجله در حال خرید بازیکن هستند .  به این معنا که آنها دیروز چمبرلین را 35 میلیون یورو خریدند و مذاکرات برای توماس لمار ادامه دهد . همچنین برای نبی کیتا برای تابستان آینده به توافق رسیدند .

 

دیروز , بارسلونا همه گزینه را در صورتی که لیورپول حاضر به فروش نشود , فعال کرد . بارسلونا با موناکو برای توماس لمار تماس گرفت و پیشنهاد داد .

 

علاوه بر این با استفاده از آخرین روزهای نقل و انتقالات آریدو برایدا در هتلی در میلان تمایل خود را به انتقال قرضی پائولو دیبالا ابراز داشت . البته پاسخ آنها قطعی بود و نه مذاکره کردند و نه قیمتی تعیین .

 

در مورد گریزمان بازیکن اتلتیکومادرید آنها به رقم 200 میلیون یورویی بند خروج اشاره کردند .

 

پلن A بارسلونا کوتینیو است و این باشگاه پس از تلاش هایی که انجام داده است او را ترک نمیکند . بارسلونا متقاعد شده است که اگر آنها با لمار قرارداد امضا کنند در نهایت کوتینیو را خواهند فروخت . یک روز به بسته شدن بازار زمان باقیست  .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.