پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیح گیلم بالاگ از آخرین وضعیت انتقال کوتینیو و توماس لمار !

کد خبر : 70072  |  زمان ارسال : جمعه 10 شهریور 1396
کارشناسی گیلم بالاگ در اسکای اسپورتس

اختصاصی بارسانیوز – در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی اروپا، اتفاقات مورد انتظار هواداران بارسلونا حتی باتوجه به نیازمندی به رخ دادن انتقالات سایر تیم ها رخ نداد تا هم اکنون امید ها برای جذب کوتینیو کمرنگ تر شده باشد.

 

درحالی که گمان می رفت خریداری شدن لمار توسط لیورپول رمز انتقال کوتینیو به بارسلونا باشد اما تا به این لحظه این اتفاق رخ نداد که بالاگ درخصوص لمار و لیورپول گفت:

درک من این است که همه اخباری که از لمار و لیورپول منتشر شد از جانب لمار بود نه لیورپول چون لیورپولی ها هرگز لمار را در هدف خرید در این پنجره نقل و انتقالات قرار نداده بودند. لیورپول لمار را نمی خواست و در حال حاضر نیز نمی خواهد. از طرفی این قضیه هیچ ارتباطی با کوتینیو ندارد و درواقع کوتینیو هیچ ارتباطی با کسی ندارد.

 

لیورپول از روز اول هم گفت که کوتینیو فروشی نیست و این را به خود کوتینیو نیز گفتند و به خاطر همین کوتینیو درخواست خروج داد چون از این واقعیت که لیورپول به او اجازه خروج نمی دهد خیلی غمگین و ناراحت شده بود.

 

بارسلونا و نمایندگان کوتینیو نیز این پیغام را دریافته اند و حتی درحالی که پیشنهاد چهارم به ارزش 150 و یا شاید 160 میلیون پوند را آماده کردند ارائه نداده اند و خوشبین نیستند.

 

لیورپول همواره به وضوح پیغام خود را اعلام کرد چون به هر سه پیشنهاد نه گفتند و هیچ اتفاقی نیافتاد و کمتر از یک ساعت رد کردند. بنابراین لیورپول کوتینیو را رها نمی کند.

 

بالاگ همچنین عصر امروز توئیت کرد که:

بارسلونا امیدوار است که لیورپول امروز عصر راه مذاکره را باز کند درحالی که پیشنهاد چهارم را برای کوتینیو هنوز ارائه نکرده اند.

 

بارسلونا فقط فردا را برای جذب کوتینیو فرصت دارد و لازم به ذکر است که گفته های بالاگ مبنی بر قطع امید کردن از انتقال کوتینیو نیست چون بالاگ اعلام کرده که پیشنهاد چهارم آماده شده ولی هنوز ارائه نشده است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.