پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در حال خرید کوتینیو و دیماریا بود اما ناگهان همه چیز خراب شد !

کد خبر : 70161  |  زمان ارسال : شنبه 11 شهریور 1396
ماجرای انتقال نیافتن کوتینیو و دیماریا به بارسلونا !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت , مدیران بارسلونا روز جمعه را به صورت شگفت انگیزی آغاز کردند در حالی که آگاه بودند بازار در بیشتر کشورها از جمله انگلستان که کوتینیو در آن است بسته شده است و بدتر از آن بدون نشانه ای مثبت به دنبال کار بودند .

 

کوتینیو واقعا ناامید بود . در حدود ساعت 18 ( تمام ساعت ها به وقت اسپانیا ) بارسلونا موفق شد به طور مستقیم با جان هنری بزرگترین سهامدار لیورپول تماس بگیرد .

 

در همین حال ساعت 20  روزنامه اسپورت اعلام کرد که بارسلونا از طرف نمایندگان دیماریا چراغ سبز دریافت کرده و پاری سن ژرمن آماده مذاکره است . در ساعت 21 دو پرونده روی میز بارسلونا بود . یکی کوتینیو و دیگری دیماریا . باشگاه لیورپول موافقت کرد که قیمت کوتینیو را به بارسلونا اعلام کند . در جای دیگر بارسلونا میدانست که پاری سن ژرمن قیمت دیماریا را از 80 به 60 کاهش داده است اما هنوز هم پیشنهاد آنها با 45 میلیون فاصله داشت . نمایندگان تصمیم گرفتند تا قرارداد را تهیه کنند .

 

دیماریا طبق گزارش منابع نزدیک به مذاکرات , برای انتقال به بارسلونا بسیار هیجان زده بود . در این لحظه مدیران باشگاه به بارتومئو از طریق تلفن گفتند که آنها قادر هستند هر دو بازیکن را خریداری کنند .

 

صاحب لیورپول ساعت 22 اما قیمت کوتینیو را 200 میلیون یورو اعلام کرد . بارسلونا معتقد بود که این یک تاکتیک توسط لیورپول است . باشگاه انگلیسی میخواست به کوتینیو اینطور بفهماند که این بارسلونا است که حاضر به پرداخت پول نشد و آنها برای فروش او چراغ سبز نشان دادند . در نهایت این مذاکرات بسته شد .

 

دقایقی بعد پاری سن ژرمن به بارسلونا گفت که از 60 میلیون برای دیماریا کمتر قبول نمیکند . بارسلونا این پیشنهاد را نیز رد کرد و دیگر حرکتی انجام نشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.