پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با جدایی نیمار، بارسلونا در این فصل غیر قابل پیشبینی است !

کد خبر : 70193  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 شهریور 1396
باید منتظر ماند و دید

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو، گایزکا مندیتا ملی پوش و بازیکن سابق اسپانیایی بارسلونا جدایی نیمار را در عملکرد فصل جاری بارسلونا تاثیرگذار دانست و تیم والورده را غیر قابل پیشبینی توصیف کرد.

 

با خروج نیمار و علی رغم ورود عثمان دمبله به جای او بارسلونا درنهایت نتوانست فیلیپه کوتینیو و هافبکی بازیساز را به خدمت بگیرد که مندیتا در هر صورت خروج نیمار را به عنوان یک شکست توصیف کرد.

 

گایزکا مندیتا بیان کرد:

از دست دادن نیمار شکست بزرگی برای بارسلونا است چون می دانیم که نیمار مهارت ها و استعداد انفرادی زیادی داشت که برای تیم به ارمغان می آورد و جایگزین کردنش سخت است صرف نظر از هر بازیکنی که به جایش گرفته باشند.

 

مندیتا از چالش سخت بارسلونا نیز اینگونه خبر داد:

به هر حال بارسلونا، بارسلونا است و باید برای عناوین قهرمانی مبارزه کنند و وضعیت در سال جاری نیز برای بارسلونا مثل همیشه خواهد بود و باید مبارزه کنند به ویژه آنکه رئال مادرید در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد و به نظر می رسد که تیم قوی تری نسبت به بارسلونا دارند اما بارسلونا باید به سختی برای فتح عناوین قهرمانی تلاش کند.

 

جذب نشدن کوتینیو؟

مشخصا بازیکنان بارسلونا از اینکه او نتوانسته به تیم اضافه شود خوشحال نیستند اما وضعیت فصل آینده بارسلونا به این فصل بستگی خواهد داشت به اینکه در این فصل چه اتفاقی رخ می دهد که امروز نمی دانیم چه اتفاق خواهد افتاد و تنها باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.