پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس نیس سکوت خود را شکست؛ بارتومئو بابت سری خجالت زده بود !

کد خبر : 70200  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 شهریور 1396
داستان داغ منتقل نشدن میشل سری به بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، همانطور که رئیس باشگاه نیس پیش از این به مقامات بارسلونا هشدار داده بود که پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات واقعیت را فاش خواهد کرد این کار را انجام داد.

 

ژان پیر ریویره در مصاحبه ای با C + France اعلام کرد که بارتومئو طی یک تماس تلفنی با ابراز شرمندگی انتقال را کنسل کرد علی رغم اینکه بارسلونا بر سر پرداخت بند آزاد سازی 40 میلیون یورویی سری مواقت کرده بود.

 

رئیس باشگاه نیس در حالی که گزارشات از ورود پاریسی ها به معامله و درخواست 50 میلیون یورویی باشگاه نیس از بارسلونا حکایت دارند گفت:

جولین فارنی مدیر کل ما صبح چهارشنبه 23 آگوست ساعت 9 صبح به من زنگ زد و گفت که "ژان من موضوع را نمی فهمم چون تماسی از بارسلونا با من گرفته شد و به من گفتند که دیگر سری را نمی خواهیم". بعداز ظهر همان روز بارتومئو به من با حالت خجالت زدگی گفت که ژان این برای اولین بار است که برایمان اتفاق می افتد و کادر فنی ما تصمیم گرفتند که سری را جذب نکنند و اصلا علتش مشکل مالی نیست.

 

این موضوع صبح پنجشنبه تایید شده بود و علی رغم توافق همه چیز تغییر کرده بود. من به بارسلونا گفتم که شما سری را نابود کردید چون قراردادش آماده بود و واقعا نمی توانستم خودم را جای او بگذارم چون او رویای بازی در بارسلونا را داشت اما روز بعد رویایش نابود شد.

 

اما این توضیحات رئیس باشگاه نیس متناقض با اظهار نظرات شخص میشل سری است که در مصاحبه ای اعلام کرده بود:

من پس از شنیدن خبر به دفتر باشگاه نیس رفتم تا از ماجرا مطلع گردم اما مقامات باشگاه چیزی به من نمی گفتند و حتی به چشمانم نیز نگاه نمی کردند و مشخص بود که اتفاقی افتاده است. آن ها در ابتدا به من قولی دادند که سپس روی وعده خودشان نماندند و برای من پول بیشتری درخواست کردند.

 

رابرت فرناندز نیز در کنفرانس شنبه اعلام کرد که سری و انیگو مارتینز به دلیل فنی جذب نشدند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.