پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گرانرو در مورد مسی ، لعنتی هنوز هم فوق العاده است !

کد خبر : 70327  |  زمان ارسال : جمعه 17 شهریور 1396
مشخص بود که مسی بهترین بازیکن جهان میشود.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، گرانرو داستان جالبی را تعریف کرد.

 

گرانرو، هافبک اسپانیول که از محصولات مدرسه فوتبال رئال مادرید است فردا شب باید در نیوکمپ مقابل بارسلونا قرار بگیرد. پیش از این بازی گرانرو یک خاطره بسیار جالب و خواندنی در مورد دوره نوجوانی خود و رویارویی مقابل لیونل مسی صحبت کرد.

 

" سال ها پیش بود که در دوره نوجوانی ما در یک تورنومنت شرکت کردیم. در آن زمان من رابطه خوبی با پیکه و سسک داشتم. پیکه در هتل با من صحبت کرد و بهم گفت که امسال شمارو شکست خواهیم داد. من بهش گفتم به هیچ وجه شما نمیتونید مارو شکست بدید. پیکه بهم گفت که ما یک بازیکن جدید جذب کردیم که در نوع خود فوق العاده است.

 

از پیکه خواستم که اونو بهم نشون بده. پیکه یک بازیکن قد کوتاه که در کنار استخر نشسته بود را به من نشان داد. پیکه یک شخص شوخ است و من فکر کردم که دارد با من شوخی میکند من بعد فهمیدم که منظور جرارد پیکه شخص لیونل مسی بوده است.

 

در آن بازی ما با نتیجه 0-3 شکست خوردیم که مسی تک ستاره این بازی بود. وقتی توپ به مسی میرسید متوقف کردنش خیلی کار سختی بود و اکثرا در انجام این کار با شکست مواجه میشدیم. بعد از 15 سال وقتی در رئال مادرید بودم بار دیگر در مقابل مسی قرار گرفتم در آن زمان من بار دیگر به خودم گفتم لعنتی هنوز هم مثل قبل فوق العاده و مهار نشدنی است. مشخص بود که مسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.