پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی مارسی، بزرگترین مانع بارسلونا برای خرید ماکسیم لوپز !

کد خبر : 70355  |  زمان ارسال : شنبه 18 شهریور 1396
سرمربی مارسی با خروج هافبک جوان این تیم مخالفت کرد.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش موندو دپورتیوو، رودی گارسیا، سرمربی تیم مارسی، در گفتگو با سایت فوت او ام فرانسه، در خصوص شایعات جدایی احتمالی هافبک 19 ساله این تیم، ماکسیم لوپز، صحبت کرد. بعد از عدم موفقیت در خصوص جذب کوتینیو از لیورپول و دی ماریا از پاریس سن ژرمن در تابستان 2017، مسئولان بلوگرانا قصد دارند این هافبک جوان فرانسوی را در آینده نزدیک به خدمت بگیرند.

 

رودی گارسیا گفت:

 

بارسلونا خواهان ماکسیم لوپز است؟ بله با من در این مورد صحبت شد ولی نمی دانم که درست باشد یا نه. ماکسیم قلب پروژه المپیک مارسی است.

 

وی افزود:

 

او بخشی از سرمایه جوانان ماست و ما می خواهیم آینده باشگاه را به دست آن ها بسازیم. حفظ این جوانان برای ما سودمند است. ما می خواهیم این کار را انجام دهیم.

 

بنابر اطلاعات به دست آمده از سوی منابع موندو در باشگاه، باشگاه نیز علاقه مند به این بازیکن است. به طوری که دو تن از مدیران بارسلونا در پایان ماه آگوست در فرانسه با ایجنت این بازیکن دیدار کردند تا این علاقه را نشان دهند اگر چه که مدیران خاطر نشان شدند او هدف بازار تابستانی تیم کاتالان نیست اما آن ها گفتند که در آینده خیلی نزدیک برای خرید این هافبک جوان اقدام خواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.