پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکن 15 ساله بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست !

کد خبر : 70498  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 شهریور 1396
پاریسن ژرمن بار دیگر به بارسلونا ضربه زد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، کایز رویز راهی پاریسن ژرمن شد.

 

کایز رویز، هافبک 15 ساله فرانسوی که در لاماسیا فعالیت داشته بود با یک قرارداد رسمی راهی پاریسن ژرمن شد. قرارداد این بازیکن جوان تا سال 2020 اعتبار خواهد داشت. این بازیکن به علت محرومیت فیفا مجبور شده بود به کشورش بازگردد اما حالا سر از پاریسن ژرمن در آورده است.

 

رویز شخصی است که از همان کودکی راهی لاماسیا شده  و در تیم های پایه باشگاه بارسلونا نیز فعالیت هایی داشته است. رویز به علت سبک بازی و توانایی های بالایی که داشت از جمله بازیکنان آینده دار لامسیا نامیده میشد. اما بعد از اینکه بارسلونا به علت تخلف در نقل و انتقالات بازیکنان زیر سن قانونی از سوی فیفا محروم شد این بازیکن مجبور شد به کشورش بازگردد.

 

 

بعد از محرومیتی که برای بارسلونا به وجود آمد ماریو بارتومئو مدیر باشگاه بارسلونا در سال 2015 با راک 1 یک مصاحبه در مورد آینده و بازگشت کاییز رویز انجام داد که حالا خلاف صحبت های ماریو بارتومئو صورت گرفته است.

 

" باشگاه میخواهد او به بارسلونا بازگردد، این مسئله ای است که کاییز نیز خواهان آن است. باشگاه به سبک این بازیکن علاقه ی زیادی دارد. وضعیت وی را زیر نظر خواهیم گرفت و بعد از اینکه کاییز به سن قانونی رسید او را به لاماسیا بازخواهیم گرداند " .

 

در هفته های گذشته شین کلایورت فرزند پاتریک کلایورت به بارسلونا منتقل شد. شین از آینده دار ترین کودکان جهان است. بعد از این مهم پاریسن ژرمن برای جذب کایز روییز اقدام کرد و توانست با این بازیکن آینده دار تا سال 2020 قرارداد امضا کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.