پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن آماده بازی 100 برای بارسلونا !

کد خبر : 70525  |  زمان ارسال : جمعه 24 شهریور 1396
مارک آندره تراشتگن دروازبان آلمانی بارسلونا 99 بازی برای آبی اناری ها انجام داده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، مارک آندره تراشتگن صد آلمانی دروازه بارسلونا فردا مقابل ختافه بازی 100 خود برای بارسلونا را انجام خواهد داد

 

به نظر می رسد که پس از دوره سلطه یازده ساله ویکتور والدز در دروازه بارسلونا هم اکنون نوبت به سلطه تراشتگن رسیده که پس از ورود به باشگاه در تابستان 2014 با خارج کردن کلودیو براوو از رقابت به دروازن نخست بارسلونا از فصل گذشته تبدیل شده است که بازی های ثابت او در لالیگا پس از خروج براوو او را در آستانه صدمین بازی قرار داده است.

 

تراشتگن که سه فصل از دروازه بارسلونا تحت هدایت انریکه دفاع کرده است هم اکنون چهارمین فصل حضور خود در نیوکمپ را این بار زرنظر والورده آغاز کرده تا با کم کردن فاصله خود با نویر به جایگاه دروازبان نخست تیم ملی آلمان دست یابد.

 

تراشتگن تاکنون 92 گل دریافت کرده و فصل گذشته به کسب جایزه زامورا بسیار نزدیک بودکه نصیب اوبلاک شد که با 6 بازی کمتر از مارک موفق به دریافت آن شد.

 

 

مارک هم اکنون بهترین لحظات خود را با 411 دقیقه کلین شیت می گذراند تا بهترین رکورد خود را به میزان 564 دقیقه بشکند. بارسلونا رد سه بازی ابتدایی لالیگایی و دیدار مقابل یوونتوس گلی ردیافت نکرد تا پس از مدت ها شاهد روند گل نخوردن بارسلونا باشیم که آخرین روند به انتهای فصل 2015/16 تا ابتدای 2016/17 باز می گردد.

 

تراشتگن بعد از رکورد خود چالش 896 دقیقه ای ویکتور والدز را پیش رو خواهد داشت که در فصل 2011/12 به ثبت رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.