پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوگاری: رئیس بازی نیمار یک رسوایی است !

کد خبر : 70670  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 شهریور 1396
برچسب رسوایی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، دوگاری فوتبالیست سابق و کارشناس برنامه رادیو مونت کارلوی فرانسه، رفتار نیمار را به رسوایی متهم کرد که قصد رئیس بازی درآوردن را دارد درحالی که یک بازیکن تازه وارد است.

 

نیمار که در بازی مقابل لیون مجددا با کاوانی برای زدن ضربه پنالتی و ایستگاهی اختلاف پیدا کرد درحال بهم زدن آرامش تیم خود و انتقادات است که دوگاری نیز به جمع منتقدان نیمار اضافه گشت و اعلام کرد که رفتار او به گونه ای است که انگار همه چیز را با پاری سن ژرمن فتح کرده است.

 

دوگاری در این خصوص گفت:

نیمار انگار که درحال حاضر رئیس پی اس جی است فردی که گویی قبلا لیگ، لیگ قهرمانان و همه چیز را با این تیم فتح کرده است. به نظر می رسد که وضعیت نیمار با ابراهیموویچ کاملا متفاوت است که از روز اول خود را شماره یک تیم تحمیل کرد. اونای امری باید در این مورد جدی مداخله کند. کاوانی 4 سال است که در این تیم توپ می زند و اگرچه که معلوم نیست او تا چه مدت دیگر در تیم باقی خواهد ماند اما سزاوار احترام از سوی نیمار است. باید به قدیمی ترها احترام بیشتری گذاشت.

نیمار می تواند در آینده نفر اول و رئیس تیمش باشد اما درحال حاضر نه و امری باید ورود کند چون این یک رسوایی واقعی برای تیمش است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.