پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش روزنامه های کاتالان به باخت رئال مادرید و عملکرد رونالدو ( عکس )

کد خبر : 70744  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 شهریور 1396
جلد روزنامه های کاتالان در 21 سپتامبر 2017

اختصاصی بارسا نیوز - از شما دعوت میکنیم که با مرور دو روزنامه کاتالان همراه ما باشید . موندو دپورتیوو و اسپورت چه نوشته اند ؟ در ادامه مشاهده خواهید کرد .

 

روزنامه موندو دپورتیوو :

موندو دپورتیوو از فرصت سوزی رئال مادرید در برنابئو  مقابل رئال بتیس مینویسد . این روزنامه به بازگشت رونالدو به ترکیب رئال مادرید اشاره کرد و کنایه جالبی زد . با وجود بازگشت شماره 7 اختلاف امتیاز بارسلونا با رئال مادرید به 7 امتیاز افزایش یافت .

 

رئال مادرید هنوز نتوانسته است در ورزشگاه خود پیروز شود . در بالای جلد روزنامه شاهد عکس مسی هستیم . موندو میگوید مسی به سادگی بهترین است و اشاره به پوکر این بازیکن در برابر ایبار کرد . تعداد هتریک مسی 33 , تعداد 4 گل در یک مسابقه توسط مسی به 5 و تعداد 5 گل توسط مسی در یک مسابقه 1 است .

 

روزنامه اسپورت :

اسپورت نیز بر روی شکست رئال مقابل بتیس تمرکز داشت . " گل آنتونیو سانابریا , بازیکن سابق بارسلونا در دقیقه 94 باعث شد تا رئال مادرید با 7 امتیاز پشت سر بارسلونا قرار بگیرد " . این روزنامه همچنین مینوسد که پائولینیو احساسات را در آغاز فصل به خود اختصاص داده است . این بازیکن برزیلی 2 گل در دو بازی اخیر خود به ثمر رسانده است و طرفداران در نیوکمپ در دیدار برابر ایبار او را تشویق کردند .

این روزنامه همچنی به تساوی بدون گل گیرونا برابر لگانس اشاره کرد . همچنین میخوانیم که بارسلونا نسبت به بازداشت وزیر اقتصاد کاتالونیا در ارتباط با همه پرسی استقلال واکنش نشان داده است و آن را محکوم کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.