پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش قرارداد خرید گورتزکا در ژانویه 2018 !

کد خبر : 70780  |  زمان ارسال : جمعه 31 شهریور 1396
بارسلونا برای گورتزکا جدی است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، لئون گورتزکا هافبک آلمانی با استعداد شالکه که در جولای 2018 آزاد است می تواند در ژانویه 2018 با بارسلونا قرارداد امضا کند چون آبی اناری ها تمایل دارند تا مبلغ خرید او را در زمستان پرداخت نمایند.

 

لئون گورتزکا باتوجه به رو به اتمام بودنش قراردادش با شالکه گزینه ای هیجان انگیز برای خرید در ژانویه می باشد که از این رو مدیران بارسلونا قصد از دست دادنش را ندارند چون تلاش شالکه برای تمدید قراردادش بی ثمر مانده است.

 

گورتزکا به این دلیل که از علاقه چند باشگاه بزرگ نسبت به خود آگاه است تصمیم خود را برای خروج از شالکه گرفته و بارسلونا را در نیرد جدی با سایر تیم های بزرگ چون بایرن مونیخ بر سر جذب خود می بیند.

 

درحالی که او در تاریخ 1 جولای رایگان خواهد بود اما بارسلونا قصد ریسک کردن ندارد و برای جلوگیری از فرار و حفظ قراردادش، تمایل دارند تا برای داشتن او در ژانویه هزینه کند که این مطلوب باشگاه شالکه نسبت به خروج رایگان او می باشد.

 

از این رو از باشگاه بارسلونا چندین تماس با ایجنت لئون گورتزکا گرفته شده و لئون نیز می داد که علی رغم هافبک های پرتعداد بارسلونا اما هافبک های کمی در سطح او قرار دارند.

 

لئون به عنوان یک هافبک، بازیکنی بلند قامت، قدرتمند، فنی، تهاجمی و جوان است بازیکنی که آندره گومز در بارسلونا از نظر فیزیک بدنی بیشتر از همه شبیه به اوست که به نظر نمی رسد پس از انریکه نیز گومز از نظر والورده نیز مهره کارآمدی باشد.

 

علاوه بر این لئون و مدیر برنامه اش می دانند که احتمالا بارسلونا در ژانویه خروجی هایی خواهد داشت که در صدر لیست خروجی ها از بین هافبک ها آردا توران، رافینیا و شاید آندره گومز قرار داشته باشند.

 

گورتزکا با 189 سانتی متر قد یکی از برجسته ترین بازیکنان تیم ملی آلمان در جام کنفدراسیون ها بود که از نظر سبک بازی با راکیتیچ می توان او را مقایسه کرد.

 

با توجه به منابع باشگاه بارسلونا، بایرن مونیخ نیز به سختی درتلاش برای جذب گورتزکا است اما علاقه بارسلونا این ستاره جوان رادچار تردید کرده است.

 

و حالا موندو دیپورتیوو تایید می کند که رابرت فرناندز و اوربانو در 22 آگوست در بهبوهه خرید کوتینیو در آلمان شاهد بازی گورتزکا در دیدار لایپزیگ مقابل شالکه بوده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.