پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سایه روی سر نیمار در پاریس؛ سرسخت چون کاوانی !

کد خبر : 70891  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 مهر 1396
پاریس در کنار کاوانی قرار دارد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو از El Pais، موج خروشان پاریس بابت اختلاف نیمار و کاوانی در زدن ضربات پنالتی و آزاد فروکش نکرده و راه حل موجود نیز به نظر می رسد که تاثیر چندانی نخواهد داشت.

 

پس از اینکه در جلسه فوری ترتیب داده شده توسط ناصر الخلیفی با حضور هنریک مدیر ورزشی باشگاه و نیمار و کاوانی تصمیم بر این گرفته شد تا کاوانی به ازای دادن پنالتی های خود به نیمار نیز بدون گل شدن یا نشدن آن، مبلغ مورد نظر را به عنوان پاداش بهترین گلزن لیگ فرانسه دریافت نماید اما مهاجم اروگوئه ای با رد این پیشنهاد شخصیت اصلی خود را برای زدن ضربات باتوجه به تجربه بالای خود در تیم می خواهد.

 

کاوانی بابت حضور 4 ساله در تیم قصد ندارد تا از جایگاه خود پایین بیاید و همانظور که در مصاحبه خود نیز اعلام کرده بود نیمار را بازیکنی تازه وارد می داند که به مرور زمان باید در باشگاه شناخته شود.

 

نیمار که در دیدار مقابل مونت پلیه از لیست امری بابت مصدومیت خط خورده بود به نظر می رسد که هم اکنون در پاریس از وضعیت موجود راضی نیست، ستاره ای که ناصر الخلیفی تنها برای خریدش 222 میلیون یورو به غیر از مالیات و دستمزد عظیمش خرج کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.