پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پائولینیو: من قربانی نژاد پرستی هستم !

کد خبر : 71028  |  زمان ارسال : شنبه 8 مهر 1396
پائولینیو ستاره برزیلی این روزهای بارسلونا از تجربه تلخ خود سخن گفت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، پائولینیو از تجربه تلخ خود در لیتوانی خبر داده است به صورتی که مجبور به ترک این کشور شد.

 

پائولینیو که در طول دوران حرفه ای خود در باشگاه های زیادی حضور داشته است درخصوص تجربه نژاد پرستی خود در لیتوانی که در سال 2006 و در 16 سالگی به آنجا جهت تامین هزینه مالی و کمک به والدین رفته بود گفت:

بین لیتوانی و لهستانی من سه سال و نیم دور از کشورم را تجربه کردم. من تنها به لیتوانی آمدم و با یک بازیکن برزیلی دیگر زندگی می کردم اما هرچه که باشد دور از خانواده تنها هستید چون همه چیزم را در سائوپائولو رها کردم. 7 یا 8 ماه خیلی سخت را پشت سر گذاشتم و سپس بعد از چندین مورد نژاد پرستی لیتوانی را به مقصد لهستان ترک کردم.

 

همه چیز برایم خوب پیش می رفت تا هنگامی که با نژاد پرستی مواجه شدم. آن ها به من چه گفتند؟ طبق معمول، شما خودتان می دانید که چه گفتند و برای بعضی دیگر از همراهانم نیز اتفاق افتاد. زمانی که به لهستان رفتم این را گفتم که اگر در اینجا نیز اتفاقی مشابه برایم رخ دهد به برزیل بازخواهم گشت. اینگونه اتفاقات در دنیای امروز غیر قابل قبول است و همه باید به یکدیگر احترام بگذارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.