پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا : اگر من بودم بازی نمیکردم !

کد خبر : 71082  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 مهر 1396
برای مردم کاتالونیا ناراحت هستم !

اختصاصی بارسا نیوز - پپ گواردیولا از رفتار بد پلیس به شدت انتقاد کرد.

 

طبق گزارش فورفورتو، همه پرسی کاتالان ها روز گذشته طبق زمان تعیین شده برگزار شد. این همه پرسی در آرامش برگزار نشد و پلیس عده ی زیادی را زخمی کرد. گفته میشود که بیشتر از 700 نفر در این درگیری ها زخمی شده اند. بارسلونا روز گذشته مجبور شد مقابل لاس پالماس بازی کند.

 

بازی بارسلونا بدون حضور تماشاگران :
 

من قبول نمیکردم که در استادیوم خالی بازی کنیم. اگر قرار باشد که بازی کنیم باید با هوادار هامون این راه رو بریم. اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار بشود من بازی نمیکردم. باید بازی در حضور تماشاگران برگزار میشد.



من نمیخواهم کسی فکر کند که ما از کشور اسپانیا بیزار هستیم. اسپانیا یک کشور شگفت انگیز و با تمدن است که ورزشکاران بی نظیری دارد. اما آن ها باید درک کنند که مردم قسمتی از این کشور میخواهند رای بدهند و خود آینده خود را تعیین کنند. اتفاق هایی که در روز گذشته رخ داد باعث تاسف بود من همه آن ها را دیدم و خیلی ناراحت شدم. تمام دنیا این تصاویر را خواهد دید هر چند که رسانه های اسپانیا آن ها را سانسور خواهند کرد.

 

من در ال پایس خواندم که در جریان این برخورد ها پلیس ها صدمه دیده اند و زخمی شده اند ! اما آن ها با چه چیزی صدمه دیدند ؟ با رای مردم ؟ مردم که با خود تفنگ نداشته اند. در مقابل این پلیس ها بودند که با گلوله های پلاستیکی و باتوم به مردم حمله میکردند. به همراه داشتن چنین صلاح هایی در کاتالونیا ممنوع است. اسپانیا هرگز نمیتواند اتفاق های روز گذشته را انکار کند. هزاران عکس و ویدیو وجود دارد که نشان میدهد پلیس برخورد بسیار بدی با مردم داشته است. آن ها انگشت یک زن را شکستند.

 

نخست وزیر اسپانیا باید به سوالات پاسخ دهد. چرا اسپانیا نباید همانند بریتانیا باشد که برای قرن ها بیشتر از ما دموکراسی را حاکم فرما کرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.