پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پدر نیمار علت خروج پسرش را اعلام کرد !

کد خبر : 71084  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 مهر 1396
هدف نیمار فتح لیگ قهرمانان اروپا است !

اختصاصی بارسا نیوز - هواداران هنوز خروج نیمار را باور نکرده اند.

 

طبق گزارش مارکا، پدر نیمار جونیور در مصاحبه با Telefoot، علت خروج پسرش از بارسلونا را اعلام کرد. در ماه های گذشته بود که پاریسن ژرمن با پرداخت 222 میلیون یورو توانست نیمار جونیور را به خدمت بگیرد. پدر نیمار میگوید پسرش برای پول باشگاه بارسلونا را ترک نکرده است.

 

علت اصلی خروج نیمار از باشگاه بارسلونا :

 

من از تصمیم نیمار برای انتقال به پاریسن ژرمن شگفت زده شدم. چند سالی بود که پاریس به پسرم پیشنهاد هایی ارائه کرده بود اما ما هیچ توافق نکردیم. در این سال نیمار تصمیم گرفت یک ریسک بزرگ کند و راهی فوتبال فرانسه شود. زمانی که نیمار تصمیم خود را برای خروج از بارسلونا گرفته بود سران این باشگاه بار ها خواستند مانع این انتقال بشوند اما موفق نشدند.

 

نیمار در آن دوره زمانی تصمیم نهایی خود را برای خروج گرفته بود. نیمار برای فتح لیگ قهرمانان اروپا به پاریس آمده است ما برای انجام این مهم 5 سال زمان داریم. به نظر من باشگاه پاریسن ژرمن در مسیر خیلی خوبی قراردارد. اگر هدف نیمار توپ طلا میبود بارسلونا را ترک نمیکرد.

 

نیمار هیچوقت برای پول راهی پاریسن ژرمن نشده است. او در بارسلونا فشار زیادی را تحمل میکرد اما حالا در پاریس خیلی خوشحال است. من خواستم که نیمار در بارسلونا بماند اما او تصمیم خود را گرفته بود. در حال حاضر هم رابطه نیمار و کاوانی خیلی خوب است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.