پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جوردی آلبا : پیکه به لاروخا متعهد است !

کد خبر : 71139  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 مهر 1396
پیکه به تیم ملی وفا دار است !

اختصاصی بارسا نیوز - مدافع ملی پوش بارسلونا مصاحبه طولانی را انجام داد.

 

طبق گزارش موندو، جوردی آلبا مدافع چپ باشگاه بارسلونا در مصاحبه با TV3 ، در مورد شرایط تیم بارسلونا و وضعیت فعلی جرارد پیکه صحبت هایی را انجام داد.

 

خروج نیمار جونیور :
 

نیمار مارو ترک کرد. او یک بازیکن بزرگ برای تیم ما بود بعد از خروجش ما در وضعیت خوبی هستیم و زندگی همچنان ادامه دارد. در گذشته نیز پدرو مارو ترک کرد او یکی از بهترین دوستان فوتبالی من بوده است. در پایان این باشگاه است که همشه باقی میماند.



دیدار مقابل آلبانی :

 

ما برای صعود به جام جهانی بازی میکنیم. با پیروزی در مقابل آن ها به این مهم دست پیدا خواهیم کرد. امیدوارم مردم با ما همراه باشند و از تیم و بازیکنان به خوبی حمایت کنند.



دیدار مقابل لاس پالماس :
 

این برای همه ناخوشایند بود. تا آخرین لحظات از انجام و یا لغو این بازی بی خبر بودیم. این بازی خیلی عجیب و پیچیده بود البته نه به خاطر عدم حضور تماشاگران به علت اتفاق هایی که در آن روز رخ داده بود اما در هر صورت در این بازی به میدان رفتیم و پیروز شدیم.



واکنش بارسلونا بعد از شکست در سوپر کاپ اسپانیا :
 

ورود ارنستو والورده خیلی مهم بود. او صمیمیت زیادی در رختکن ایجاد کرده است. ارنستو فهم و درک بسیار بالایی از فوتبال دارد و من از همان روز های اول احترام زیادی برای او قائل بودم. ذهنیت ما پیروزی در هر بازی است اما در دیدار سوپر کاپ با یک نمایش ضعیف وارد شدیم که در نهایت هم باعث شد در مقابل تیم حریف شکست بخوریم. اما بارسلونا تیم خوبی است و در فرم بسیار ایده آلی قرار دارد. ما در مسیر درستی هستیم.



وضعیت پیکه در تیم ملی اسپانیا :
 

برای او یا هر بازیکن دیگری این شرایط اصلا راحت نیست. به نظر من هر کسی باید آزادی بیان داشته باشد. جرارد پیکه یک شخصیت فوق العاده است در این سال ها دوستی خوبی برای من بوده است .

 

پیکه متعهد به تیم ملی :

بله واضحه است که او متعهد به تیم ملی است . لازم نیست آن را تکرار کنید چون مردم میتوانند آن چه را که میخواهند بیان کنند. این سوال ها برای خود جرارد است من از حضور در اینجا خوشحالم او نیز ( پیکه ) از حضور در تیم ملی خوشحال است مربی تیم ملی وی را دعوت کرده و او نیز اینجا حضور دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.