پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روجری: می خواهم مسی عصبی شود !

کد خبر : 71188  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 مهر 1396
اسکار روجری اسطوره فوتبال آرژانتین از ضرورت نزدیک بودن مسی به محوطه جریمه خبر داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، اسکار روجری اسطوره فوتبال آرژانتین و قهرمان جام جهانی 1986 و کوپا آمریکاهای 1991 و 1993 قبل از دیدار حساس کشورش مقابل پرو در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه درخصوص این دیدار صحبت کرد.

 

اسکار درپاسخ به وضعیت فعلی تیم ملی گفت:

فقط باید پیروز شوند. به هر طریقی باید پیروز شوند. باید پرو را ببریم. تیم ملی مهم تر از هر شخص یا هر چیزی است.ما باید در جام جهانی باشیم و سپس در مورد مشکلات تیم فکری کنیم تا با این وضع راهی روسیه نشویم.

 

از مسی چه انتظاری دارید؟ شما سفرها و بازی ها زیادی را در کنار مارادونا انجام داده اید.

اینکه مسی عصبی شود. من می خواهم تا مسی در این بازی عصبی باشد تا قدرتش را نشان دهد. از بقیه هم می خواهم که وارد بازی شوند و بازی کنند. بازیکنان شخصیت های مختلفی دارند و من تجربه بازی در کنار هیولاهایی چون مارادونا را دارم. دیگو نیز مثل مسی فراتر از بقیه بود.

 

 

شما در چند بازی اخیر مسی را از محوطه جریمه حریفان دور ندیدید؟

بله این اتفاق مقابل اروگوئه در مونته ویدئو و ونزوئلا رخ داد. او باد به محوطه جریمه نزدیک تر باشد و همانطور که در بارسلونا بازی کند کار کند و توپ را بگیرد. او نباید از فاصله دور از دروازه حریف دریبل کند. شکاف دیگری در تیم ما وجود دارد و آن قدرت رهبری تیم با داد و فریاد است.

 

چه کسی می تواند این خلا را پر کند؟

به عنوان نمونه ماسکرانو. او باید در این بازی در ترکیب قرار بگیرد پس او باید در مرکز زمین بازی کند نه در خط دفاع تا از تیم دور باشد. برای این بازی به شخصه با هیگواین وارد می شد چون در بازی های اینچنینی پیراهن تیم ملی سنگینی می کند. به هنگام پخش شدن سرود ملی پاهای شما به لرزه خواهد افتاد پس باید تجربه اش را داشته باشید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.