پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منچسترسیتی برای خرید مسی آماده میشود !

کد خبر : 71282  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 مهر 1396
سیتی آماده جذب مسی است !

اختصاصی بارسا نیوز - منچستر سیتی آماده جذب لئو مسی است.

 

طبق گزارش as، در تاریخ 5 جولای باشگاه بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد لیونل مسی رسما تمدید شده است. از آن زمان تا به حال چند ماه گذشته اما هنوز خبری از تمدید قرارداد لئو مسی به صورت رسمی نشده که این موضوع باعث ترس هواداران شده البته بارتومئو خیلی زود حرف های خود را پس گرفت و اعلام کرد که با پدر لئو مسی قراردادی امضا کرده اند. در باشگاه همه به تمدید با مسی خوشبین هستند.

 

با این حال در منچستر همه منتظر لئو مسی هستند. برخی ادعا کرده اند که سران سیتی با نزدیکان لئو مسی در ارتباط هستند و پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی نیز منتظر یک تماس از مسی است تا پروژه انتقال او را استارت بزند. در صورتی که لئو مسی به سران سیتی پاسخ مثبت بدهد آن ها حاضر هستند که مبلغ 400 میلیون یورو را برای جذب وی هزینه کنند.

 

تنها 86 روز به پایان سال 2017 باقی مانده است قرارداد مسی نیز تا ژوئن 2018 اعتبار دارد و بعد از آن اگر قرارداد مسی تمدید نشود این فوق ستاره میتواند برای آینده اش آزادانه تصمیم گیری کند. مسی و همسرش در بارسلونا راضی و خوشال هستند و به نظر میرسد که این اسطوره میخواهد در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند اما مسی همیشه عنوان کرده همه ی این مسائل در دستان او نیست.

 

در حال حاضر مسی یک نگرانی بزرگ دارد و آن هم وضعیت صعود تیم ملی کشورش برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه است. آرژانتین برای صعود باید در بازی بعدی خود پیروز بشود بعد از پایان این مسئله انتظار میرود که مسی برای آینده اش تصمیم گیری کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.