پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کمک نیمار به لیونل مسی برای صعود به جام جهانی !

کد خبر : 71321  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
نیمار میتواند به صعود آرژانتین کمک کند !

اختصاصی بارسا نیوز - نیمار میخواهد به حضور مسی در جام جهانی کمک کند.

 

طبق گزارش اسپورت، نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاریسن ژرمن میتواند نقش تعیین کننده ای در صعود آرژانتین به جام جهانی داشته باشد. برزیل در ماه های گذشته صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرده بود. در تاریخ 19 مهر ماه برزیل میزبان تیم ملی شیلی است در حال حاضر شیلی با 26 امتیاز در رده سوم جدول مقدماتی آمریکای جنوبی قرار دارد و آرژانتین نیز با 25 امتیاز در رده ششم جای دارد.

 

نیمار عنوان کرده است که میخواهد با شکست دادن تیم ملی شیلی تصویر خوبی از هواداران آرژانتین و بارسلونا داشته باشد. ستاره تیم ملی برزیل میخواهد به دوست و هم تیمی سابق خود کمک کند تا او نیز جواز حضور در جام جهانی 2018 روسیه را بدست آورد.



در حال حاضر وضعیت آرژانتین برای صعود به جام جهانی اصلا مطلوب نیست. در تاریخ 19 مهر اکوادور و آرژانتین باید در مقابل هم قرار بگیرند این یک دیدار مهم و سر نوشت ساز برای آرژانتین و مسی است. پیروزی برزیل در مقابل شیلی میتواند کمک زیادی به آرژانتین برای صعود مستقیم به جام جهانی 2018 روسیه کند. البته این در حالی است که آرژانتین باید در مقابل اکوادور به پیروزی برسد در غیر این صورت شاید آن ها با روسیه وداع کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.