پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 بازیکن بارسلونا در لیست فروش زمستانی والورده !

کد خبر : 71327  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
والورده خواهان خروج 3 بازیکن خود در زمستان است !

اختصای بارسا نیوز - ورمالن ، توران و آلکاسر دیگر جایی در برنامه های والورده ندارند.

 

طبق گزارش اسپورت، در تابستان گذشته تیم مدیریت بارسلونا اشتباهات زیادی در خرید بازیکن انجام داد که حالا میتواند به خوبی آن ها را تماشا کرد. سران باشگاه میخواهند اشتباهات گذشته خود را اصلاح کنند. به نظر میرسد که بارسلونا در ژانویه چند خروجی داشته باشد.

 

آردا توران

 

آردا توران برای ادامه فعالیت خود در بارسلونا پا فشاری زیادی انجام داده است. ارنستو والورده سرمربی بارسلونا نشان داده است که هیچ اعتمادی به آردا ندارد و این بازیکن ترک تبار در برنامه های او هیچ جایی ندارد. در روز های آخر نقل و انتقالات تابستانی باشگاه گالاتاسرای به دنبال جذب آردا توران بود اما در نهایت توران پیشنهاد این باشگاه ترکیه را قبول نکرد و در بارسلونا ماندنی شد.

 

توران در شروع فصل با مصدومیتی نیز مواجه شد. بعد از اینکه آردا به تمرینات بازگشت سرمربی تیم حتی 1 دقیقه هم از این بازیکن استفاده نکرده است. در روز گذشته نشریات انگلیسی گزارش دادند که آرسنال مقصد بعدی آردا خواهد بود و این انتقال در زمستان رخ خواهد داد. سران باشگاه بارسلونا در سال 2015 با 40 میلیون یورو توران را از اتلتیکو مادرید خریداری کردند.

 

توماس ورمالن

 

توماس ورمالن دومین بازیکن لیست خروجی های بارسلونا در بازار زمستانی است. تفاوت های زیادی در مورد شرایط ورمالن و آردا وچود دارد. والورده خود ابتدا برای حفظ این بازیکن تصمیم گرفت مارلون را به صورت قرضی به فروش برساند. بعلاوه آن گفتگو هایی بین ورمالن و ارنستو والورده صورت گرفته است که گفته میشود والورده به این مدافع بلژیکی گفته در طول فصل روی او حساب باز کرده است و از عملکردش در تمرینات راضی است.

 

با این وجود توماس ورمالن آگاه است که در باشگاه بارسلونا نمیتواند فرصت زیادی برای بازی به دست آورد. ( تا به اینجای کار توماس برای بارسلونا 1 دقیقه هم به میدان نرفته است ) هدف ورمالن حضور در جام جهانی 2018 روسیه است او میخواهد دقایق زیادی را بازی کند.

 

پاکو آلکاسر

 

سومین بازیکن این لیست پاکو آلکاسر مهاجم یک بار مصرف سابق باشگاه والنسیا است. پاکو آلکاسر رفته رفته در باشگاه بارسلونا ناپدید میشود. این مهاجم در هفته اول مقابل رئال بتیس در کمپ نو در ترکیب اصلی قرار گرفت بعد از آن در دیدار مقابل آلاوز نیز حدود 33 دقیقه توانست برای تیم والورده بازی کند اما بعد از آن روز ها پاکو به طور کامل از لیست والورده خارج شد. او حالا به یک سکو نشین تبدیل شده است.

 

بارسلونا میخواهد در زمستان این 3 بازیکن را به فروش برساند. ارنستو والورده سرمربی باشگاه بارسلونا در حرف های خود تاکید کرده است که به تیم شلوغ اعتقادی ندارد و خواهان فروش این بازیکنان شده است. باید دید که در بازار زمستانی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.