پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: مدیون بوسکتس هستم !

کد خبر : 71328  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
کسی کیفیت بوسکتس را از دور متوجه نمی شود.

اختصاصی بارسانیوز – ژاوی هرناندز هافبک دوست داشتنی سابق و اسطوره باشگاه بارسلونا اعلام کرد که او با بازی سرخیو بوسکتس به هافبکی بهتر تبدیل شد اما کسی به بازی بوسکتس توجهی ندارد.

 

ژاوی هرناندز درخصوص بوسکتس گفت:

کسانی که از دور بازی او را ناه می کنند ممکن است همه چیز بازی بوسکتس را درون زمین نبینند اما کسانی که در کنار او بازی می کنند می دانند که او چه بازیکن منحصر بفردی است. او همه چیز حول خود را بهتر می کند و او من را نیز به فوتبالیستی بهتر تبدیل کرد؛ چرا؟، خب توضیحش بسیار ساده است چون من با مطمئن بودن بابت داشتن او در نزدیکی خود بین خطوط دفاعی حریف توپ را دریافت می کردم.

 

هر موقع که مربی قبل از بازی لیست تیم را اعلام می کرد من به دنبال بوسکتس بودم حتی اگر خودم در ترکیب حضور نداشتم چون باوجود او در ترکیب به من احساس آرامش دست می داد چون او هوش مصنوعی تیم را تضمین می کرد.

 

بوسکتس قبل از رخ دادن اتفاقی درون زمین آن را در ذهن خود می بیند، او توپ های بسیار زیادی را قطع می کند و به تیمش اجازه می دهد که بدون ترس بازی کند و رو به جلو حرکت کند. او در رختکن نیز یک رهبر است و شخصیت فوق العاده ای دارد و می داند که چه زمانی شوخی کند و چه زمانی جدی باشد. او یک حرفه ای فوق العاده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.