پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نامه عاطفی و انتقادی هوادار مسی به روزنامه کلارین !

کد خبر : 71399  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 مهر 1396
اشک های پیرمردی از قلب آرژانتین

اختصاصی بارسانیوز – پس از صعود مستقیم تیم ملی آرژانتین به جام جهانی روسیه هم اکنون همه چه کسانی که او را پیش از این نیز تحسین می کردند، چه کسانی که از او انتقاد داشتند و چه افراد بی تفاوت، زبان به تحسین او گشوده اند و تسلیم لئو شده اند اما نامه ای جالب به روزنامه آرژانتینی کلارین فرستاده شده است.

 

یکی از هواداران مسی به روزنامه کلارین نوشت:

به آنچه که می خواهم بگویم گوش بده کلارین. من می دانم که شما یک بار از او با اتهام عدم عشق و قلبی سرد نسبت به کشورش انتقاد کردید. شما گفتید که او در بارسلونا یک نابغه است اما در تیم ملی عملکردی ندارد و به ما شادی نمی دهد.

 

من هم هنگامی که او در فینال کوپا پنالتی را از دست داد عصبی بودم همان کسی که امروز ما را به جام جهانی برده است. من می دانم که حالا پس از هت تریک او و بردن ما به جام جهانی، صحبت کردن آسان شده است درحالی که تا پیش از این یک کابوس برایمان بود.

 

اما این پسر که حالا همه او را پرستش می کنند و هرکسی متنی را برایش در شبکه های اجتماعی می فرستد، رنج برده است. حرف شما به او صدمه زده است. مسی همان کسی است که پس از ناکامی در فینال ها و بابت ناکامی در اوردن جام از برزیل به کشورمان اشک ریخت و فکر می کنم که امروز باید از اتفاقات درس بگیریم.

 

این پسر ما را از بدترین چیز ممکن نجات داد و اگر امروز مسی را نداشتیم آن گاه همه ما ناامید بودیم و به این خاطر همه باید از او تشکر کنند. همه مردم چه کسی که از او انتقاد می کرده و چه کسی که همواره او را ستایش می کرد، چه هم تیمی هایش و چه مربیان، روزنامه نگاران، فدراسیون فوتبال و هرکسی که آرژانتینی است.

 

امروز بخاطر مسی همه ما در جام جهانی هستیم و لئو، بابت نجاتمان متشکریم. متشکریم بابت اعتقاد دوباره به خودمان بابت اشک شوقی که از چشمان من پیرمرذ سرازیر شد که مدت ها ندیده بودیمش و تشکر بابت حس غرور آرژانتینی خودمان.

 

مسی امروز شاد است اما نه به خاطر خودش و به این خاطر که یک بار دیگر نشان داده که بهترین است و نه به خاطر تعلق داشتن صعود به جام جهانی به نام خودش بلکه لئو به این خاطر خوشحال است که احساس می کند کشورش این شب ها آرام می خوابد و با شادی به خواب می رود. مسی خوشحال است چون شما را خوشحال کرده، من پیرمرد و همه شما را 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.