پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریژمان به دنبال سنت شکنی در مقابل بارسلونا !

کد خبر : 71465  |  زمان ارسال : شنبه 22 مهر 1396
گریژمان میخواهد برای اولین بار با لباس اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا گلزنی کند !

اختصاصی بارسا نیوز - گریژمان با لباس اتلتیکو مادرید در لالیگا به بارسلونا گل نزده است.

 

طبق گزارش موندو، آنتوان گریژمان امشب میخواهد در ورزشگاه تازه تاسیس مترو پولیتانو برای اولین بار در لالیگا مقابل بارسلونا گلزنی کند. در حال حاضر اختلاف اتلتیکو مادرید با بارسلونا 6 امتیاز است در صورتی که امشب بارسلونا پیروز میدان باشد این اختلاف میتواند به عدد 9 برسد که تا حد زیادی باعث میشود بارسلونا از دسترس سایر تیم ها خارج شود. اتلتیکو مادرید امشب میخواهد با یک نمایش خوب در خانه اختلافش را با بارسلونا به حداقل خود برساند.

 

در این فصل از رقابت ها گریژمان در فرم خوب و همیشگی خود نبوده است اما در همین حالت نیز او امید اصلی تیم سیمئونه برای گلزنی به بارسلونا است. گریژمان آمارش در بازی های خانگی اتلتیکو بسیار درخشان بوده است. این مهاجم در مقابل سویا ، مالاگا و چلسی گلزنی کرده است.

 

گریژمان با لباس اتلتیکو مادرید در لالیگا هیچوقت موفق نشده در مقابل بارسلونا گلزنی کند. تا به اینجای کار گریژمان 14 بار در مقابل بارسلونا قرار گرفته است.( 8 بار با رئال سوسیداد و 6 بار نیز با اتلتیکو مادرید ) در این تعداد بازی گریژمان تنها موفق شده 2 بار در مقابل بارسلونا گلزنی کند که آن هم زمانی بوده که این مهاجم فرانسوی عضو باشگاه سوسیداد بوده است. حالا امشب گریژمان میخواهد با لباس اتلتیکو مادرید در مقابل بارسلونا سنت شکنی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.