پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا و المپیاکوس؛ درهای باز نیوکمپ !

کد خبر : 71576  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 مهر 1396
22:15 شبکه ورزش

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در سومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی از المپیاکوس یونان پذیرایی خواهد کرد که نیوکمپ پس از یک بازی بدون تماشاگر مقابل لاس پالماس مجددا شاهد هواداران آبی اناری خود خواهد بود.

 

بارسلونا به عنوان صدرنشین گروه خود با تیم انتهای جدولی المپیاکوس دیدار می کند تیمی که در لیگ یونان نیز تنها با کسب 11 امتیاز از 7 بازی فصل در رده چهارم قرار دارد.

 

المپیاکوس دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان را با نتایج 3-2 در خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون و 2-0 در تورین مقابل یوونتوس شکست خورده استو حالا در شرایطی در نیوکمپ وارد می شود که شرایط خوبی ندارد.

 

 

تیم سابق ارنستو والورده که هم گروهی با المپیاکوس دیدار خاصی را برایش رقم زده است، تنها 2 پیروزی را در 8 بازی اخیر خود کسب کرده در حالی که شاگردان والورده در 10 دیدار فصل گذشته با کسب 9 پیروزی بدون شکست هستند.

 

بارسلونا روند شکست ناپذیری فوق العاده ای در دیدارهای خانگی خود در اروپا دارد به صورتی که آخرین شکست آبی اناری ها در نیوکمپ در لیگ قهرمانان به می 2013 و شکست مقابل بایرن مونیخ باز می گردد.

 

بنابراین تیم والورده با پیروزی مقابل المپیاکوس گام بزرگی را برای صعود زودهنگام به مرحله یک هشتم نهایی خواهد برداشت چون با برتری در یونان در بازی بعدی می تواند جواز صعود را باتوجه به نتایج یوونتوس کسب کند.

 

 

این بازی، اولین بازی بارسلونا در نیوکمپ پس از اعلام استقلال یک طرفه کاتالونیا توسط رئیس جمهور این ایالت است که احتمالا هواداران بارسلونا برنامه ای ویژه بابت محروم شدن از تماشای بازی با لاس پالماس خواهند داشت.

 

والورده در اشاره به این مورد در کنفرانس خود گفت:

مردم به اینجا می آیند تا بازی را تماشا کنند و لذت ببرند و امیدوارم که فرداشب نیز همین گونه باشد. اما اگر هواداران بخواهند احساسات خود را بروز دهند این روی ما تاثیری نخواهد گذاشت. کنفرانس اینجا

 

والورده همچنین با پذیرش خستگی بازیکنانش پس از بازی با اتلتیکو ودرپیش بودن بازی حساس با مالاگا گفت:

المپیاکوس دیداری مهم برای مااست اما مالاگا نیز بازی سخت و مهمی  خواهد بود و بنابراین ما از بازیکنان موردنیازمان برای پیروزی استفاده خواهیم کرد. من قبول دارم که بازیکنان پس از بازی با اتلتیکو خیلی خسته بودند چون از یک دوره فشرده بازی های ملی بازگشته بودند اما برای این بازی 4 روز جهت ریکاوری فرصت داشتیم.

 

بارسلونا

 

بهترین بازیکنان بارسلونا در این تورنومنت مسی، پیکه، اومتیتی و تراشتگن بوده اند و انتظار می رود که والورده باتوجه به آرایش 2-4-4 مقابل اتلتیکو مادرید با مسی و سوارز در حمله و ویدال یا روبرتو در جناح راست کار کند.

 

در تیم بارسلونا، آلبا به جمع مصدومان بارسلونا و به کنار رافینیا، دمبله و توران  اضافه شد.

 

انتظار می رود والورده ترکیب زیر را روانه میدان کند هرچند که می توان شاهد چرخش هایی در ترکیب و شاید بازی دادن به دلوفئو به عنوان پاداش عملکرد مقابل اتلتیکو مادرید با سیستم 3-3-4 بود.

 

 

المپیاکوس

 

پیروزی المپیاکوس در پانیانیوس تک پیروزی آن ها در 5 بازی اخیرسان در لیگ بود.

 

این چهارمین بازی تیم یونانی تحت هدایت مربی جدید خود خواهد بود که مطمئنا سخت ترین آزمون او می باشد.

 

 

نکات آماری

 

بارسلونا با 20 پیروزی در 22 بازی اخیر خانگی اروپایی خود و کسب 2 تساوی شانس بزرگ پیروزی در دیدار امشب نیوکمپ است و به نظر می رسد که المپیاکوس شانسی برای پایان دادن به این رکورد بارسلونا ندارد.

 

بارسلونا در 3 دیدار اخیر اروپای خود کلین شیت کرده است.

 

بهترین بازیکنان دو تیم

 

نتایج 6 بازی اخیر دو تیم در فصل جاری

 

پیشبینی نتیجه بازی هواسکورد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.