پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چراغ سبز ؛ جلسه مذاکره باشگاه لیورپول برای کوتینیو !

کد خبر : 71630  |  زمان ارسال : جمعه 28 مهر 1396
اولین جلسه با مقامات لیورپول

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا حمله نهایی را برای جذب فیلیپه کوتینیو در ژانویه آغاز کرده به صورتی که کیا جورابچیان ایجنت کوتینیو پل ارتباطی باشگاه بارسلونا با لیورپول جهت مذاکره هفته آینده دست به کار شده است.

 

موندو دیپورتیوو از طریق منابع باشگاه اطلاع یافته است که کیا جورابچیان قصد دارد تا هفته آینده با مقامات باشگاه لیورپول ملاقات کند و ایده بارسلونا پیشنهاد اولیه 80 میلیون یورو نقد به اضافه 30 میلیون یورو متغیر است گرچه که بارسلونا می داند باید پیشنهاد خود را افزایش دهد.

 

باشگاه بارسلونا همچنین درنظر دارد تا با این واقعیت که کوتینیو نمی تواند در این فصل برای بارسلونا در لیگ قهرمانان بازی کند، هزینه انتقال او را کمی کاهش دهد و از سوی دیگر این انتقال را با بازار غیر قابل پیشبینی در تابستان آینده و افزایش هزینه انتقال ها موکول ننماید در شرایطی که اسکار گرائو از عدم مشکل خرید کوتینیو در ژانویه خبر داده است.

 

طبق گزارش، کوتینیو با تعهد باقی ماندن در انفیلد اجازه خروج در ژانویه را گرفته بوده است و به همین دلیل شورش نکرد هرچند که این ادعاها توسط منابع بریتانیایی و گیلم بالاگ رد شده اند.

 

با این حال تلاش باشگاه بارسلونا برای جذب کوتینیو متوقف نشده و با کیا جورابچیان و برتولوچی نمایندگان کوتینیو درارتباط هستند و والورده نیز قصد دارد تا تیمش را برای لالیگا تقویت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.