پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس بارتومئو در مجمع سالیانه شورای باشگاه : خوشبین هستم !

کد خبر : 71671  |  زمان ارسال : شنبه 29 مهر 1396
بارتومئو از روند رو به رشد باشگاه صحبت می کند.

اختصاصی بارسانیوز جوزپ ماریا بارتومئو امروز در مجمع اعضای شورای باشگاه که جلسه ای سالیانه برای توضیح وضعیت اقتصادی و سیاسی باشگاه و تثبیت بودجه فصل است حضور یافت و در حال ارائه توضیحات است.

 

این جلسه که از ساعتی قبل آغاز شده با سخنرانی بارتومئو درخصوص وضعیت باشگاه همراه بوده که رئیس باشگاه در این سخنرانی خود اعلام کرد:

 

باشگاه وضعیتی مسحکم و صعودی را تجربه می کند. درست است که ما سال گذشته انتظارات ورزشی را در تیم اصلی مردان برآورده نکردیم و تنها موفق به فتح سوپر کاپ و کوپا دل ری شدیم که قطعا خوشحال نیستیم اما دوره سه ساله انریکه در بارسلونا فوق العاده بود.

 

بارسلونای بی نیز به دسته بالاتر و زیر گروه لالیگا صعود کردو بازیکنانی نیز به تیم اصلی راه یافته اند. ما از اثرات تحریم نقل و انتقالاتی فیفا نیز گذشتیم و تیم بانوان نیز عملکرد خوبی داشت.در هندبال پنج یا شش عنوان کسب کردیم و همین طور در هاکی دبل قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کردیم و در بسکتبال نیز تیم را تقویت کردیم.

 

در بخش اجتماعی نیز باشگاه سربلند است. ما سالگرد 25 سالگی قهرمانی ومبلی را جشن گرفتیم و نام یوهان کرایوف را روی استادیوم دوم خودمان گذاشتیم که در حال ساخت است.

در فصل گذشته جشن های زیادی داشتیم و با گذاشتن اولین سنگ بنای استادیوم کرایوف ما طی چند سال اینده نیز با نیوکمپ جدید بهترین استادیوم جهان را دراختیار خواهیم داشت.

 

بر اساس مجله فوربس ما دومی باشگاه باارزش جهان هستیم و توافق با راکوتن و نایک این امکان را به ما می دهد تا استراتژی تجاری خود را مستحکم کنیم. بنیاد ما نیز بیش از یک میلیون نفر در سرتاسر جهان عضو دارد که امکان تحقق بارسلونا فراتر از یک باشگاه را فراهم می اورد.

 

ما می خواهیم همه شرکا از پروژه ها ما اطلاع یابند و بخاطر همین در پروژه هایمانر ا باز گذاشته ایم. ما می خواهیم همچنان در برنامه های خود پیشرفت کنیم و اهداف جاه طلبانه ای داشتیم:

 

1 – اول اینکه تیم اصلی را درسطح بالا حفظ کنیم و به این خاطر والورده را جذب کردیم. او از خانواده بارسلونا است و به آکادمی اعتقاد دارد و در مدت کوتاهی تاثیرات خود را روی تیم گذاشته است. ما چند بازیکن جدید گرفتیم و متقاعد شدیم که می توانند حس رقابت را در تیم ایجاد کنند. ما متوجه شدیم که برخی کارها را درست انجام ندادیم و به همین خاطر وضعیت را تغییر دادیم و با ژوزه ماریف پپ سگورا، گیلرمو آمور و باکرو قرارداد همکاری بستیم

 

2 – به سرمایه گذاری روی لاماسیا ادامه دادیم که آینده بارسلونا را می سازد نه صرفا برای حفظ سبک بلکه برای رفع نیاز باشگاه در چنین تورم مالی در نقل و انتقالات و ما هرگز مایل به سرمایه گذاری هایی وابسته به رخی کشورها نظیر اتفاقی که برای نیمار افتاد نیستیم. (اشاره به شرکت سرمایه گذاری قطری و باشگاه پاری سن ژرمن). آکادمی بهترین راه برای توقف اینگونه مسایل است.

 

3 – ارتقای تیم بسکتبال و بازسازی سایر تیم ها

4 – توسعه پروژه بهترین استادیوم جهان و مذاکره برای نام خانوادگی نیوکمپ در حال پیگیری است تا سطح درامدی خود را افزایش دهیم و در نیمه اول سال آینده با تشکیل مجمعی اعلام خواهیم کرد.

 

5 – افزایش درامد باشگاه و هدف ما رسیدن به 900 میلیون یورو است که در این راه پروژه هایی چون احداث پارک های تفریحی و مدارس فوتبال به ما کمک خواهند کرد که در این زمینه ایالات متحده و آسیا بازارهای اساسی برایمان هستند.

 

ما چالش های بزرگی داریم اما ابزارهای در دسترس و نتایج ما به من این اجاه را می دهد که خوشبین باشم مثل تمدید اینیستا و مسی

 

کنفرانس بارتومئو درخصوص مسایل مالی و بودجه و بحث استقلال کاتالونیا ادامه دارد ودر حال پیگیری است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.