پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گرائو: پول نیمار و تمدید مسی ؟ ؛ نگران دستمزد بازیکنان هستیم !

کد خبر : 71677  |  زمان ارسال : شنبه 29 مهر 1396
اسکار گرائو و جوزپ ماریا بارتومئو در روز تصویب بودجه باشگاه بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – پس از تصویب بودجه فصل 2017/18 باشگاه بارسلونا توسط اعضای شورای باشگاه، یکی از نگرانی های اعضا درخصوص افزایش دستمزد بازیکنان است که باشگاه بخش عظیمی از بودجه خود را صرف پرداخت آن می کند که اسکار گرائو  مدیر باشگاه در این خصوص پاسخ دادند.

 

با افزایش دستمزد بازیکنان پس از تمدید مسی و اینیستا و سوارز و تراشتگن و سایر بازیکنانی که در ادامه نظیر پیکه و روبرتو تمدید خواهند کرد، گرائو ابراز امیدواری کرد که مشکلی به وجود نخواهد آمد که در این بین موضوع نیمار نیز مورد بحث قرار گرفت:

بند آزاد سازی نیمار 222 میلیون یورو بود اما سود خالص انتقال با سر پاداش ها 144 میلیون یورو است. ما پاداش نیمار را پرداخت نکردیم چون اعتقاد به پرداختش نداشتیم و به همین دلیل در دفتر باشگاه نگه داشته شده تا تکلیف آن مشخص گردد. ما می خواهیم بخشی از آن را بازگردانیم چون بخشی از قرارداد برآورده نشده است.

 

خرید در زمستان؟

باید احتیاط را درپیش بگیریم. اگر بخواهیم بازیکنی در زمستان یا تابستان جذب کنیم باید بازیکنانی نیز از تیم خارج شوند.

 

افزایش دستمزد ها؟

حقوق ها درحال افزایش است که شامل افزایش دستمزد بهترین بازیکنان جهان شده است بهخصوص که قیمت بازیکنان بیش از حد انتظار شده و بنابراین ما نگران دستمزدها هستیم اما برایش برنامه داریم. ما باید حامیان مالی خود را افزایش دهیم مثل پیراهن تمرینی و ما به دنبال یک شرکت هواپیمایی نیز برای باشگاه هستیم. برای این کار ما سیاست استفاده از بازیکنان آکادمی را درپیش خواهیم گرفت تا از دستمزدها بکاهیم.

 

افزایش بند آزاد سازی بازیکنان آکادمی؟

خب هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که 222 میلیون یورو برای یک بازیکن پرداخت شود که از طریق غیر معمول با کمک صندوق شرکت سرمایه گذاری پرداخت شد که این رقابت را دشوار می کند.

 

تمدید مسی و اینیستا؟

ما از اینکه برای 4 سال دیگر هر دو را دراختیار داریم خوشحالیم و هدف ما بازنشستگی مسی همانند اینیستا می باشدچون او نماد تاریخ فوتبال است و می خواهیم او پس از فوتبال نیز نظر رونالدینیو با باشگاه درارتباط باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.