پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باتری های سوارز شارژ میشود !

کد خبر : 71714  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 مهر 1396
شماره 9 بارسلونا میتواند برابر موریسا در کوپا دل ری استراحت کند تا از لحاظ ذهنی و فیزیکی برای بازی دشوار برابر بیلبائو آماده شود .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , ارنستو والورده شب گذشته از عملکرد لوئیس سوارز سرسختانه دفاع کرد  و گفت این بازیکن مشکلی ندارد . والورده در پاسخ به سوالی در مورد تعویض شدن سوارز در بازی دیشب مقابل مالاگا گفت " سوارز خوب بازی می کند و صاحب موقعیت گل می شود و سرانجام گل خواهد زد. این سومین بازی او در طی 6 روز بود و در برابر اتلتیکو خوب بازی کرد و هنوز هم شانس گلزنی دارد. "

 

این مهاجم در برابر اسپانیول , گیرونا و اتلتیکومادرید طی فصل جدید گلزنی کرده است . او در این فصل تنها 3 گل زده است اما در فصل 2015/16 در نقطه مشابه 6 گل و در فصل 2016/17 در نقطه مشابه 9 گل زده بود . بنابراین افت آمار گلزنی سوارز واضح است .

 

سوارز شروع آسانی در فصل جدید نداشت و او در سوپرجام اسپانیا برابر رئال دچار مصدومیت شد . مصدومیت این بازیکن از ناحیه کپسول خلفی زانو بود که پیشبینی میشد سوارز را 1 ماه خانه نشین کند اما او 2 هفته بعد به میادین بازگشت . برای او حضور در ترکیب اروگوئه بسیار مهم بود . او 2 گل به بولیوی زد تا تیم اروگوئه راهی جام جهانی شود . پس از این بازی او برابر اتلتیکومادرید در ورزشگاه خانگی جدید این تیم نیز گلزنی کرد . اما برابر المپیاکوس و مالاگا چندان راحت نبود .

 

در حال حاضر استراحت میتواند برای او خوب باشد . بدون شک فاصله بین بازی ها میتواند هم از نظر جسمی و هم روحی به او کمک کند .

 

گفتنی است از 34 گل بارسلونا که در رقابت های رسمی لالیگا , لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اسپانیا توسط بارسلونا در فصل 2017/18 به ثمر رسیده است توسط این بازیکنان بود :

لیونل مسی 15 گل ( 44 درصد )

لوئیس سوارز : 3 گل

پائولینیو : 2 گل

دنیس سوارز : 2 گل

پیکه , روبرتو , اینیستا , دلوفئو , دینیه , راکیتیچ : هر کدام 1 گل

بقیه گل به خودی ..

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.