پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرط لیورپول برای فروش کوتینیو به بارسلونا در زمستان !

کد خبر : 71800  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 آبان 1396
قیمت کوتینیو 150 میلیون یورو است !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا هنوز به آرامی اما به طور پیوسته برای ژانویه بعدی اهداف را دنبال میکند و همچنان هدف اصلی خرید برای تقویت فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی لیورپول است . باشگاه همچنان مصمم است و میخواهد در زمستان نیز برای امضای قرارداد با کوتینیو تلاش کند و 2 ماه دیگر که نقل و انتقالات باز میشود برای این انتقال اقدامات را آغاز میکند .

 

مراسم بهترین بازیکن سال فیفا در لندن برگزار شد و این هفته فرصت خوبی برای بارسلونا بود زیرا نمایندگان باشگاه کاتالان نیز برای شرکت در مراسم به انگلیس سفر کردند . همانطور که روز جمعه موندو دپورتیوو گفت قرار بود در هفته ی جاری برای انتقال کوتینیو یک اقدامی صورت بگیرد و در روز دوشنبه در لندن اتفاق افتاد .

 

کیا جورابچیان نماینده ایرانی کوتینیو مسئول برقراری تماس بین بارسلونا و لیورپول است . در واقع کیا ضمن حضور در یک جلسه با نمایندگان بارسلونا در لندن اعلام نمود لیورپول مایل به فروش کوتینیو در ماه ژانویه به قیمت 150 میلیون یورو است .

 

فاصله با پیشنهاد بارسلونا

امروز این پیشنهاد لیورپول با برنامه ریزی های بارسلونا فاصله زیادی دارد . بارسلونا قصد دارد تا در زمستان 80 میلیون یورو ثابت + 30 میلیون متغییر برای کوتینیو پیشنهاد دهد . به یاد دارید که لیورپول در آخرین لحظه پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای کوتینیو 200 میلیون یورو درخواست کرد ؟

 

پاری سن ژرمن به کوتینیو و بارسلونا نگاه میکند

اگرچه پاری سن ژرمن از کارهایی که بارسلونا تا به اینجا برای جذب کوتینیو انجام داده است به خوبی آگاه است اما آنها نیز علاقه مند هستند ولی به خوبی میدانند که کوتینیو همچنان مانند تابستان میخواهد برای بارسلونا بازی کند .

 

بارسلونا تمام تلاش خود را برای کاهش قیمت کوتینیو انجام میدهد . این بازیکن در ماه آگوست پذیرفت در لیورپول بماند و برای این تیم در لیگ قهرمانان بازی کند و حالا نوبت لیورپول است که به او اجازه دهد تا این تیم را پس از انجام تعهداتش ترک کند .

 

بارسلونا میداند که نمیتواند از کوتینیو در لیگ قهرمانان بازی بگیرد اما اگر باشگاه کاتالان بتواند در ژانویه برای امضای قرارداد " بله " را از لیورپول بگیرد بسیار عالی میشود . در غیر این صورت در تابستان با توجه به جام جهانی قیمت کوتینیو بسیار بیشتر خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.