پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی تیم ارنستو والورده ; در جاده با دو چهره !

کد خبر : 71959  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 آبان 1396
تیم ارنستو والورده اگر چه نتیجه میگیرد اما در عین حال مشکلاتی نیز دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا تحت نظر ارنستو والورده شرایط خوبی دارد . مارکا اقدام به بررسی وضعیت بارسلونا از 5 نظر کرد .

 

دو چهره بارسلونا

بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان از شرایط خوبی برخوردار است . آنها به جز برابر اتلتیکومادرید ( تساوی ) در تمام مسابقات فصل پیروز شده اند . هیچ چیزی از نظر آماری نیست که قابل سرزنش باشد . برعکس ما باید از ارنستو والورده برای اولین شروع در بارسلونا با این عملکرد تشکر کنیم .

 

زمین باتلاقی

از اعداد بیرون می آییم و در اینجا وارد باتلاق ( تشبیه نیوکمپ به باتلاق رقیبان ) میشویم . در نیوکمپ هیچ اعتراضی وجود ندارد . بارسلونا مانند یک ماشین است که مسابقات را به آسانی حل میکند . با این حال در خارج از استادیوم خانگی تیم والورده بسیار کوچک است . تقریبا همیشه برنده میشود اما این یک تیم درخشان نیست .

 

مسی , رهبر

بازی در برابر اتلتیک بیلبائو یک مثال است . آنها 20 دقیقه خوب داشتند که در آن لیونل مسی در یک فرم عالی  , مسیر را هدایت میکرد . آنها حمله کردند و او رهبری کرد . پس از گلزنی اما شرایط بارسلونا تغییر کرد . آنها قفل شده بودند و اینطور به نظر میرسید منتظر بودند تا حریف اشتباه کند تا فرصتی برای زدن گل دیگری داشته باشند .

 

بدون طرح تهاجمی

این تیمی نبود که بخواهد به سرعت به پیروزی برسد . بدون انگیزه تهاجمی , آرزوی والورده این بود که تا آخر مسابقه کار حریف را تمام کند و تنها در وقت های اضافه پائولینیو گل دوم را برای بارسلونا به ثمر رساند . قبل از آن بارسلونا زمان زیادی را با یک مزیت شکننده هدر داد ( 1 گل قابل جبران توسط بیلبائو بود ) .

 

بدون درخشندگی

در برخی از بازی ها بارسلونا بدون درخشندگی نسبت به بازی های دیگر بودند . در برابر ختافه و اسپورتینگ پرتغال شاهد چنین وضعیتی بودیم . مشکل این بازی ها در روزی بود که مسی موفق به گلزنی نباشد و رختکن بارسلونا به خوبی از آن آگاه است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.