پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو: سرنوشتم در دستان خودم است !

کد خبر : 71976  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 آبان 1396
جرارد دلوفئو در کنفرانس قبل از بازی با المپیاکوس

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته چهارم گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یونان به مصاف المپیاکوس دیگر تیم سابق والورده خواهد رفت که جرارد دلوفئو به همراه والورده در کنفرانس قبل از بازی حضور یافت.

 

دلوفئو درخصوص وضعیت خود گفت:

هنوز راه زیادی در این فصل باقی مانده است و تازه در ابتدای راه هستیم و من دارم خوب بازی می کنم و می دانم که باید برای سال های زیادی در اینجا بمانم و می دانم که برای موفقیت در بارسلونا باید بهتر شوم و خواسته های مربیم را انجام دهم. می خواهم بیشتر و بیشتر با هم تیمی هایم هماهنگ شوم.

 

ما در وضعیت خوبی هستیم و فصل را به خوبی شروع کرده ایم و تیم در مسیر درستی قرار دارد و به همین دلیل هر  روز به سختی برای ادامه آن تلاش می کنیم که تا آخرین روز برای جمع کردن امتیازات رقابت کنیم.

 

ملاقات نیمار؟

من این را از شبکه های اجتماعی مطلع شدم چون بازیکنانی که مقابل بیلبائو بازی نکرده بودیم مجبور بودیم تا صبح یکشنبه تمرین کنیم. نیمار آینده ای درخشان دارد و او فقط ما را ترک کرد همین و من نمی دانم چه در سرش دارد. دیدن بازی هایش زیباست.

 

بازی نکردن مقابل بیلبائو؟

تعجب نکردم چون می دانم در چه وضعیتی قرار دارم، می دانم که در بهترین تیم جهان هستم و بازیکنان بزرگ زیادی در اینجا هستند. این تصمیم مربی بود و من می پذیرم. نیاز به چند بازی خوب دارم و بیایید ببینیم که فردا بازی خواهم کرد یا که نه.

 

المپیاکوس؟

ما تلاش خواهیم کرد تا در بازی فرداشب جواز صعود را با پیروزی کسب کنیم و برای این کار اعتماد به نفس زیادی داریم.

 

باخت رئال مقابل گیرونا؟

نتیجه خوبی برای ما بود چون رئال رقیب مستقیم ما است اما باید همچنان ادامه دهیم و حالا باید در خانه، سویا را شکست دهیم و فردا هم مقابل المپیاکوس. حالمان خوب است و اعتماد به نفس داریم.

 

بازگشت والورده به یونان؟

ما می دانیم که مردم اینجا عاشق والورده هستندو رابطه من نیز با او خوب است. او به من اعتماد به نفس می دهد و بازی می کنم و سپس این وظیفه بر عهده من است که خوب بازی کنم. بازی کردن یا نکردنم در دست خودم است و من به این اعتقاد دارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.