پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ منفی بارسلونا به پیشنهاد مسی برای جایگزین انریکه

کد خبر : 72052  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 آبان 1396
مسی سرمربی اتلتیکومادرید را برای هدایت بارسلونا گزینه مناسبی میدانست اما بارسلونا به دلایلی آن را رد کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش دیاریو گل , دیگو سیمئونه انتخاب اول لیونل مسی برای هدایت بارسلونا پس از خروج لوئیس انریکه بود . مسی فکر میکرد که دیگو سیمئونه با هزینه ی کم تیم بسیار موفقی ( اتلتیکو ) ساخته است و او احساس میکرد که سرمربی آرژانتینی در بارسلونا میتواند کار بزرگی انجام دهد .

 

با این حال هیئت مدیره بارسلونا احساس میکرد که سیمئونه مناسب فرهنگ بارسلونا نیست و نمیتواند به سبک فوتبال مورد نظر باشگاه برسد . روشن است که بارسلونا تصمیم گرفت ارنستو والورده را جایگزین انریکه کند و این اقدام نیز مثبت بوده است زیرا میتوان در نتایج تیم تحت سرمربیگری جدید مشاهده کرد . علاوه بر این دیگو سیمئونه هیچگاه قصد ترک اتلتیکومادرید را نداشت و نمیخواست در شرایطی که تیم محروم است حداقل چنین کاری انجام دهد .

 

Diego Simeone - دیگو سیمئونه

 

همچنین ظاهرا  هیئت مدیره در مورد احساس مسی در مورد داشتن یک سرمربی آرژانتینی دیگر دچار حساسیت شده بود و آنها آنچه که آخرین بار رخ داده است را به یاد می آوردند ( ماجرای جراردو مارتینو ) که تکرار این ایده را مناسب ندیدند .

 

البته در حال حاضر همه چیز برای بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان به خوبی پیش میرود - و شاهد هستیم که رئال مادرید در این فصل با وجود ستاره هایش در فرم خوبی نیست درحالی که پائولینیو یکی از خریدهای تابستانی باورنکردنی ظاهر شده است . علاوه بر این مسی نیز همچون فصل های گذشته شگفت انگیز است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.